آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

نتیجه آزمایش و نشون دادن به دکتر نریمان

1393/10/25 12:13
نویسنده : مامان آرزو
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دل مامان یادم رفت برات از جواب آزمایشت بگم .

وقت نمیکنم که عزیزم ماشالله انقدر شیطون شدی که فقط با عجله و  غلطهای املایی و نا منظم برای فراموش نکردن خاطراتت میام برات مینویسم و میرم به تو کمارات برسم اگه بیدار هم باشی نمیذاری هیچ کاری بکنم حالا چه برسه به وبلاگ گردی و وبلاگ نویسی.

دلم برای همه دوستهای نی نی وبلاگی و بچه هاشون و وبهای قشنگشون تنگ شده ولی اگه براشون نظر نذارم همیشه عکسهای نی نی ها  نگاه میکنم تا از حال و روزشون و سلامتیشون با خبر بشم.  آخه عزیزای دل من هستن. امیدوارم با لطفشون و دل مهربونشون منو ببخشن. بوووس برای همشون.

جونم برات بگه که عسلکم ، 6 دی جواب آزمایشت حاضر شد و بابات رفت بیمارستان پارس جواب رو گرفت و فرداش 7 دی رفتیم مطلب دکتر نریمان و جواب رو نشون دادیم و خدا رو هزار بار شکر همه چیزت خوب بود و خیال ما راحت شد من نگران بودم کم خونی داشته باشی یا کلسیم بدنت کم باشه که گفتن همه چیز  خوبه.

 

خدایا شکرت و همه بچه های مریض رو به خاطر  معصومیتشون و دل بیتاب مادرشون شفا بده .الهی آمین

 

پسندها (2)

نظرات (2)

سونیا مامان محمد امین جوووون
8 بهمن 93 11:56
الهی همیشه سالم و شاد و سرحال باشی فرشته کوچولو و ایشالا شمام مثل پسملی من دوره نقاهت امپول هجده ماهگیت کوتاه و اسون باشه و مامان ارزو هم خیالش راحت شه
آرش
30 تیر 94 22:08
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم