آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

نازنینم دوساله شدی

1394/5/4 20:03
نویسنده : مامان آرزو
953 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نازنین دخترم ، دردانه من

 

ملکه زیبای قلبم

 

2 ساله شدنت مبارک

 

عزیز دلم 2 بار دیگر  پاییز و زمستان و بهار سپری شد و دو  گرمای دیگر  از اولین فصل زیبای تابستان بر تو گذشت، روزهای طلایی و داغ آن سپری شد و تابستان دوید و رسید به روز پراز  تپش خود  .تیر که به انتهای خود رسید در روز پایانیش 2 بار دیگر خندید و متولدشد . 

آری دلبندم روز پایانی تیر باز هم  بر دخترک من خندید. بر تو دخترک من که همه امید دل مادر و پدری.

2 بار خندیدن تیر و تولد 2 سالگیت برتو مبارک عزیزم

من عاشق و ممنون روز آخر تیر هستم . ممنونم از تو فرشته زیبا که بهترین حس منی

من عاشقم بر 31 تیر ،بر تو و بر زادروز تو و بر خالق مهربان تو

 و از خدای بزرگ و مهربان برایت عمری طولانی و سراسر شادی و سلامتی و خوشبختی را خواستارم. 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)