آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

جشن دو سالگی پرنسس خانوم

1394/5/7 1:44
نویسنده : مامان آرزو
1,565 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان دوباره اومدم تا برات ثبت کنم که شب تولدت چگونه گذشت

روز تولد 2 سالگیت 31 تیر 94 شب چهارشنبه با عزیزای دلم یعنی  خواهر و برادرم که تو این تهران پر از هیاهو و شلوغی تمام قوت قلب من و شما و پدرت هستن تصمیم گرفتیم یه جشن کوچیک داشته باشیم درست مثل تولد یک سالگیت .

  برای جشن شما به رستوران شلتوک اول فشم  رفتیم ،دلیل انتخابشم تجربه کردنش تو روز تولدم یعنی 20 تیر بود که به همراه خاله المیرای شما و مامان ماریت و بابات رفتیم، دایی شما به دلیل یه مشکل کاری تو اداره بودن که نتونستن به ما بپیوندن روز تولدم  که رفتیم تو این رستوران ،فضای آروم و سرسبزش  با غذاهای شمالی و خوشمزش با افطار خوب و عالیش نظرمون رو جلب کرد به خصوص که اونجا فواره آب داشت و شما هم که دیگه بهتر نگم که چقدر به آب علاقه داری .از همه چیز جالبترش این بود که موقع تسویه حساب به ما گفتن که عکاس دارن و برای یادگاری یه عکس قشنگ رو شاسی به ما هدیه میدن که کلی کیف کردیم .

خلاصه عزیز دلم ، دختر نازنینم تصمیم گرفتیم روز تولدت رو اینجا جاودانه کنیم که یه کیک کوچیک از لاریسا  خریدیم و رفتیم رستوران و از عکاس خواستیم یه چند تا عکس یادگاری با هزینه شخصی ازمون بگیره که مثل دفعه پیش از 7 عکسی که گرفتیم یکی از عکسها هدیه بود . عکسی که تو پست قبلی گذاشتم از همین عکسها تو فضای رستورانه . حیف که یه جا بند نمیشی و نتونستیم عکسهای خوبی ازت بگیریم .

خلاصه کارکنان مهربون و خوش اخلاق رستوران اون روز رو برامون جاودانه کرذن و آهنگ تولدت مبارک اندی چندین بار به خاطر شما ملکه کوچولو پخش شد و شما هم کلی کیف کردی.

از خاله و دایی مهربونت یه دنیا ممنون که با حضور مهربونشون و هدایای نقدی نفیسشون  جشنت رو رویایی کردن  . خاله مهربونت مبلغ نقدی دادن تا برات  هر چند تا شد النگو بخریم و همسرشون هم مبلغ نقدی دادن برای حساب پس انداز شما و  همینطور دایی شما که   گفتن مبلغ نفیسشون رو برات پس انداز کنیم و اما مامانت سر فرصت مناسب برات یه سرویس خوشگل میخره و بابات هم به دلیل مشغله زیاد فرصت نکردن براتون ماشین سواری شارژی بخرن که در اولین فرصت خریداری میشه و تقدیم حضورتون میشه .ایشالله تولد 120 سالگیت رو با شادی ببینی عزیزم.

 

اینم چند تا عکس البته به روایت دوربین مامان آرزو و یه جا بند نشدن شماوبی کیفیتی عکسها:

 

 

 

دلت شاد و لب شاد و تنت شاد ،فرشته دوست داشتی من

 

 خدای من هزاران بار سپاس و ستایش

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

کامران
9 مرداد 94 5:35
سلام وبتون عالیه اگر با تبادل لینک موافق بودین بی خبرم نذارین!
خاله نیکا عسلی
17 مرداد 94 16:22
دو سالگیت مبارک باشه آرمیناجــــــــــــــــــــــــــون
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
23 دی 94 12:41
سلام مامانه نینیییییی خیلی نینیه نازی دارین منم قراره خاله ی شاهزاده پسمل بشم.خوش حال میشم به وبمون بیاین و به جمع دوستان فوگولیمون اضافه شین اگرم با تبادل لینک موافق بودید به من خبر بدید. موفق باشین ــــــــــــدلارامــــــــــ