آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

سفر به نمک آبرود خونه بابا محمد

1393/9/1 7:55
نویسنده : مامان آرزو
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اواخر آبان ماه با اصرار من ،بابات 5 شنبه رو مرخصی گرفت و رفتیم نمک آبرود خونه مامان و باباشون . چقدر خوش گذشت به خصوص که تو دختر خوبی بودی و مثل زمان عروسی عمو هانیت اذیتم نکردی و با همه خوب بودی و بازی میکردی. به به چه هوایی بود و کلی خوش گذروندیم 5 شنبه شب هم  عمو هانیت مارو به خونشون دعوت کرد و  کلی اونجا خوش گذروندیم . خونشونو که خریده بودند تو شهسوار بود و خونه مرتب و تمیزی بود به خصوص که همه اثاثیه که جهیزیه بود نو نوار بود و مرتب و آدم کلی کیف میکرد. ایشالله خوشبخت بشن.

حالا یه چند تا عکس با توضیحات عزیزکم:

خونه بابا محمد و تلفن حرف زدن شما:

قربونت برم که گوش رو برعکس گرفتی و همونطوری با زبون خودت که من عاشقشم حرف میزنی:

همونجوری که تلفن به دستی حواستم به دور و برت هست:

خونه عمو هانی و دخمل ژولی پولیه من:

شما و دختر عموت بیتا که چقدر هم دوست داره و مواظبته مثله همین عکس:

اینم شما تو جاده چالوس تو راه برگشت. که من عاشق عبور از این جاده ام . وشما هم در حال بستنی خوردن :

قربون چشمای منتظرت عزیزم. از یک هفته پیش علاقه خاصی به غذاخوردن با بابات پیدا کردی  مثه این عکس و تو خونه روی میز مدام رو بشقاب بابات خم میشی و به بشقابش ناخنک میزنی.

 

 

نازنین دخترم، عاشقتممحبت

خدایا شکرت

 

پسندها (1)

نظرات (3)

سونیا مامان محمد امین جوووونی
24 آذر 93 11:28
خوشگل ترین خوشگلا ارمینای رویا ها شاد باشی ورویایی تبسم دریا ها الهی همیشه شاد و سالم و سرحال و غرق خوشبختی باش عزیزم میبوسمت
شیما مامان شاهین کوچولو
29 آذر 93 18:48
سلام عزیزم... شاهین تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده. لطفا کد 40 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید.. ممنونت میشم