آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

واکسن 18 ماهگی

1393/11/16 1:02
نویسنده : مامان آرزو
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترک معصوم من روز وحشت مامان فرا رسید و 18 ماهگیت تموم شد و شد اول بهمن ماه روز چهارشنبه و باید واکسن 18 ماهگیت که میگفتن خیلی سخته و بچه اذت میشه رو میزدی

مامان ماری به خاطر کاری که داشت و کلاسهایی که میرفت البته بیشتر به خاطر مراقبت از تو از 26 دی پیش ماموند و زحمتت رو کشید و باهم رفتیم واکسنت رو زدیم و من نگاه نکردم و مامان ماری نگهت داشت و شما دختر مقاوم و خانم و باحیای من بر عکس تصورم اصلا گریه نکردی و بعد من رفتم اداره و همه زحمتات و استامینوفن دادنت با مامان ماری شد . که دستشونو میبوسم . خدا روشکر سخت نبود و این دوره وحشت بار به خوبی سپری شد  هر 4 ساعت قرص تایلی فن بهت میدادیم . تب مختصر تا دو روز داشتی که تا دارو میخوردی تبت قطع میشد .

خدا روشکر برات سخت نبود و به خیر و خوشی سپری شد. دیگه تا6 سالگی از واکسن خبری نیسن . آخ که قدر خوشحالم. خدایا شکرت که میدونی اصلا طاقت دیدن ناراحتی جگر گوشمو ندارم و مثل همیشه یار و یاورم بودی.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

شیما مامی شاهین کوچولو
19 بهمن 93 15:38
از قول بزرگ رد شدی ارزو جون،،، واکسن بعدیش میییییره. واسه 6 سالگیش قربون این دخمل قرتی بشم که مامان تنبلش واسمون عکس نمیزاره مرسی بهمون سر زدی ارزو جون
شیما مامی شاهین کوچولو
19 بهمن 93 16:01
ارزو جون با کامنتای پر مهر و محبتت ما رو شرمنده کردی دختر ممنونم دوستم، دخمل تپلیتو یه گاز گنده ازش بگیر
آجی ثنا و ثمین:)
26 تیر 94 10:32
سلام عزیزم امروز تولد فسقلی های ما ثنا و ثمین جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامانی
4 مرداد 94 20:08
سلام اجی جون..وییییییییییییییییییی چه دخمل نازی حتما ببوسش فداش خوشگل خاله وب زیبایی دارین با اجازه لینکتون میکنم