آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

پایان 18 ماهگی و ورود به 19 ماهگی

1393/11/16 0:23
نویسنده : مامان آرزو
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دردونه ما

 

 عروسک ملوس ما

 

قشنگ یک سال و نیم  ما

 

 

69.gif62.gif

 

 

ماهگیت

 

مبارک

 

 

عزیز دلم ، دختر نازدونه من ، با تاخیر 15 روزه و با شرمندگی 18 ماهگیتو بهت تبریک میگم چقدر روزشماری میکردم تا شاهد یک سال و نیمگیت باشم و 31 دی از راه رسید و شما نازنین تو این زمستون بدون برف 1 ماهگیتو سپری کردی و شدی خوشگل یک سال و نیمه من . میخواستم برات کیک بگیرم و جشن بگیرم که حسابی سرم شلوغ بود و نشد.

 عزیز دل من این ماهگردت نوید آور بزرگ شدنت بود و من هم خوشحالم و هم ناراحت  خوشحالم از اینکه بزرگ شدی و کمی از راه رسیدن به آرزوهام سپری شده و ناراحت از سپری شدن خاطرات زیبای کودکیت . چقدر زود بزرگ شدی مامان جوون . یواشتر میخوام لحظه به لحظتو حفظ کنم و لمس کنم.

نازنینم ،گل قشنگ و جاودانه زندگیم 18 ماهگیت مبارک . ان شالله 180 ساله شی عقیق زندگی من.

 

دوستت دارم من

          و

شکرت خدای من

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)