آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

مگه دلم میاد نبخشم

1394/10/22 22:39
نویسنده : مامان آرزو
941 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر

تمام امید مامان

اگر به درازای ابد بگم دوست دارم فکرنمیکنم میزان دوست داشتن رو در بر بگیره.چقدر خوشحالم که دختر نازنینی مثه تو دارم .همیشه مجبت و معصومیتت منو میبره بهشت .از خدام ممنونم که تورو به من داده میگن بهشت زیر پای مادران است به درستی که همینطوره وقتی یه زن مادر میسه انگار در کنار کودکش در بهشت خدا قدم میزنه و زندگی میکنه چه چیزی برای یه مادر مثل فرزندش محسوب میشه؟؟به راستی که وجود بچه همه چیزه یه مادره قلب و نفس و رویا و آرزوشه.

عزیز دلم دلم میخواد تو این صفحه از محبتت بگم از اینکه از کوچکترین ناراحتی من میرنجی و تمام تلاشت رو میکنی که ببخشمت و به روی نازنینت بخندم.خیلی وقتها اذیتم میکنی اذیتی که باعث میشه تنبیهت کنم و بفرستمت تو اتاق و برات اخم کنم البته تمام اخمهام و روی برگردونام با اینکه کلی دلم برات پرمیکشه واسه تربیتته عزیزم .با اینحال مجبور میشم بفرستمت تو اتاقت و تو کلی اشک میریزی و از اتاق میای بیرون و رو پام میشینی و خدا میدونه که چقدر دوستداشتنی تر میشی برام دستت رو میندازی دور گردنم و بی وقفه بوسم میکنی وقتی لبای کوچیک و قرمزت به لبام و بدنم میخوره انگار که یه قاشق عسل شیرین با عطر تند وانیل رو میچشم م.دام منو میبوسی و منتطری که ببخشمت مگه میشه نبخشیدتت مگه دلم میاد از بس که نگاه و بوسه هات ملتمسانه اس که دلم مثل یه تیکه یخ تو دل مرداد گرم آب میشه  به روی گونه هات میریزه و باعث میشه غرق بوست کنم کاش میشد از این لحظه هات و درخواستت برای بخشش دوبارت فیلم میگرفتم که متاسفانه به هیچ وجه نمیداری ازت فیلم بگیرم.دوست دارم دختر مو طلاییمقلب

پسندها (2)

نظرات (0)