آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

دخترم - دلبرکم برای من تو زیباترینی.........

1392/10/22 13:36
نویسنده : مامان آرزو
4,322 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم وجود پر از شادی  و برکت تو منو به شگفتی وا میداره! شگفتم از اینه که خدا چقدر مهربونه که ذره ای از عشق عمیق به فرزند رو در دل مادر قرار داده.و مادر که اینقدر لبریز از عشق و دوست داشتن فرزند خودش است شمه ای از مهربونی خدا رو داره.حالا میفهمم خدا چرا بشر رو آفرید. چون همش لطف و مهربونیه وقتی یه زنی فقط با مادر شدن قلبت آروم میشه و لذت میبری .عزیزم نمیدونستم دوست داشتن کسی و عاشق بودن بدون توقع چه لذت شیرینی داره.خدا  را هزار و  هزاران بار شکر که تورو به من داده........

 

 عزیزم هر روز بزرگتر میشی و شکر که خدا  فرصت تماشای تمام لحظات با تو بودن را به من داده. این لذت عظیم رو تو این دنیا به من داده وامیدوارم که همه زنها این لذت رو تجربه کنند............

 

دخترم دلبریهات تمومی نداره هر روز شیرین تر میشی.و من عاشق و حیرون ترت میشم.

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

عزیزم عاشق آواز خوندناتم . عاشق دستات که صورت منو لمس میکنه. عزیزم وقتی بغلت میکنم سرشار از شادی میشی و به من میخندی و دستات رو به صورت و لبم میکشی و دستت رو رو سینم میذاری و اون لحظه لذت من غیر قابل توصیفه. قلبم از دوست داشتن تو مضطرب و بی طاقت میشه! انگار قلبم گنجایش تحمل این همه هیجان و تحمل دوست داشتن کسی تا این حد رو نداره.......

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

وقتی بغل باباتی دستتو میذاری رو لبش و بابا دستتو میبوسه و تو هم به بابات میخندی و دستت رو بر نمیداری.........

 totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

عزیزم عاشق اینم که برای گرفتن هر وسیله ای که دست ماست بیتابی میکنی و گریه میکنی و وقتی میدیم دستت از اینکه فاتح میدان بودی میخندی و حسابی خوشحال میشی . چه چیزهایی رو هم دوست داری عاشق گوشی اپل و تبلت  خاله و لب تاب  مامان و کنترلی.خاله المیرات میگه تو کار برند و مارکی............

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 عروسکم وقتی پستونکتو از دهنت بر میداری و باهاش بازی میکنی و دوباره میذاری دهنت و آواز میخونی، خیلی خوردنی میشی........

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

وقتی به پشت خوابیدی هر چیزی که دور و برت باشه برمیداری و بازی میکنی ، اگه پستونکت باشه برمیداری میذاری دهنت و اگه بالش و پتو دستمال باشه بلندشون میکنی بازی میکنی و میندازی رو سرت و برمیداری.........

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 عاشق تماشای تلویزیون و بی بی انیشتینتی. وقتی تلویزیون تماشا میکنی میخندیو فکر میکنی با تو صحبت میکنند......

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

یه چیز جالب اینه که عاشق تماشای تبلیغ گن وی کر ماهواره ای و خیلی با دقت و لذت نگاه میکنی و در هر شرایطی باشی نگاش میکنی ما که نفهمیدیم از چیه این تبلیغ خوشت میادمتفکرسوال شاید زیادی به فکر تناسب اندامی.....

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

وقتی بابات نماز میخونه عاشق تماشاشی و بادقت و تعجب نگاش میکنی و پلک هم نمیزنی و هر جاباشه سعی میکنی نگاش کنی خودت رو کج میکنی و به پهلوت خم میشی .میتونی دمر بشی ولی چون تنبلی این کارو نمیکنی........

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

وارد  ماه ٥ که شدی وقتی دمرت میکنم سینتو حسابی بالا میکشی و رو دستات می ایستی و با دقت دو برت و نگاه میکنی و به من هم میخندی .......

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 

وقتی بغل کسی هستی  منو میبینی ذوق میکنی و میخوای بیای بغلم  ومنم حسابی خوشحال میشم............

 

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

تو روروئکت  جلوی آینه میذارمتو و وقتی روش میشینی ، کلی جیغ شادی میکشی و جلو میری و میخوای خودت رو تو آینه بگیری..........

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

عاشق حمومی و من از شستنت حسابی لذت میبرم..........

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 

پوشکتو عوض میکنم کلی جیغ شادی میکشی و پاهاتو بالا میکشی و محکم به زمین میکوبی و گاهی نگران میشم پاشنه پات درد بگیره...........

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

تمام وسایل دور و برتو برمیداری و بازی میکنی و میندازی رو سرت . عاشق بازی با پتویی...........

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

وقتی شیر میخوری به من لبخند میزنی و دستم رو محکم میگیری و با هر صدایی و هر کسی رد میشه با کنجکاوی بر میگردی نگاه میکنی و بعد به من نگاه میکنی با صداهم به من میخندی.........

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

وقتی به ما میخندی وخوشحالی و لبخند میزنی یهو جدی میشی و با دقت و تعجب به ما نگاه میکنی و نگاه عاقل اندر سفیه به مامیندازی و انگار میگی خودتونو جمع کنید و اینقدر پررو نشیدخنده و ماهم اینجوری میشیمخجالت

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

صبحها وقتی بیدار میشی  اول خمیازه  میکشی و دستت رو میبری بالای سرت و حسابی بدنت رو کش میدی و با پتو بازی میکنی و وقتی منو میبینی کلی میخندی و ذوق میکنی...........عاشقتم.........چشمات جادو داره مامانی.....

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 

عاشق غذا خوردنی وقتی ما غذا میخوریم کلی جیغ میکشی و سر و صدا راه میندازی که بابا منم میخواما............

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

یه روز تو رستوران با خاله و بابا بودیم و شما تو کالسکتون برای اومدن پیش ما و غذا خوردن سرو صدا کردی و اومدی بغلم و خاله با وجود مخالفت من یه برش خیار جلوی دهنت نگه داشت تا بمکی و تو چنان باقدرت میمکیدی که خاله المیرات استرس داشت خیار رو از چنگش در بیاری و محکم گرفته بود و  به خاط اینکه میترسید بخوریش ازت دور کرد و تو چنان گریه ای کردی که گارسون حسابی خندید........

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

هر جا میریم همه با دیدنت کلی ذوق میکنن و میگن چقدر شما نازی ودماغ کوچولو و سر بالایی داری و منم اون لحظه  از خوشحالی تو پوست خودم نمیگنجم.....

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 عزیزم شیرین ترینم دلم میخواد تمام این لحظات، تو یادم بمونه و هروقت با یادآوریشون کلی لذت ببرم.

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

یادت باشه که عشق مامان و باباتی..........جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حنانه
3 بهمن 92 0:05