آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

فرحزاد ویادآوری خاطره قشنگ همراهی تو

1393/5/31 10:33
نویسنده : مامان آرزو
431 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیروز 30 مرداد رفتیم فرحزاد و کلی به ما خوش گذشت و شما پرنسس مامان کلی از این گردش لذت بردی اما مامان آرزوت رو ابرها بود آخه دیشب خاطره یکسال پیش مدام جلوی چشمم بود  پارسال که من و شما  دو روح  و جسم تو یه بدن بودیم  اومده بودیم رستوران صحرا فرحزاد . پارسال هم مثل دیشب دایی و خاله و زن دایی  و یه دوست خانوادگیمون هم با ما بودند . البته امسال با این تفاوت که دوست خانوادگیمون نبودن و شما هم دیگه حضور خارجی داشتی و پیش ما بودی . دیشب تمام خاطرات شیرین پارسال برام زنده شد و قتی تمام جزئیات سال پیش  حتی تعداد حرکتهات یادم میومد  قند تو دلم آب میشد یه حس عجیب و زیبا و شادی داشتم که نگو....و

چقدر خدا رو  شاکرم که حالا حضور شادت رو کنار خودم احساس میکنم

 

اینم شما پرنسس مامان در حال انتخاب غذا:

این روزها عکس گرفتن از شما از بس که یه جا بند نمیشی از هر کاری سخت تره:

 

دوستت دارم وروجکممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)