آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

پایان 13 ماهگی و و رود به 14 ماهگی

1393/6/1 7:11
نویسنده : مامان آرزو
560 بازدید
اشتراک گذاری

                             ني ني شكلكدلبرکم ، شیرینم    ماهگیت   مبارکني ني شكلك                      

دختر نازنینم فرشته کوچیک و زیبای ما ایشالله 130 ساله شی دختر ناز نازی من ایشالله همیشه سالم و شاد و موفق و خوشبخت باشی

برای رویش دندون هشتمت و جشن 13 ماهگیت 5  شنبه شب 30 مرداد رفتیم فرحزاد - که خیلی هیجان داشتم و خوشحال بودم و برات تو پست بعدی توضیح میدم که چرا  تو ابرها بودم و شام خوردیم و شما پرنسس جشن ما بودی ولی این روزها از بس وروجکی نمیشه یه عکس قشنگ  ازت گرفت این عکسم با مکافات ازت گرفتم تکون میخوری عکسها تار میشه .

29 مرداد هم رفتیم خیابون کریم خان و برات دوتا النگو جدید گرفتیم که تو عکس تو دستته . بابا امید میگفت 3تا یا 4 تا بگیریم که این اندازه رو 2 تا دونه  داشت که سفارش دادیم بیارن . البته قابل شما رو نداره و مبارکتون باشه عشق کوچولوی من ........ 

 

خیلی دوست دارم نازنینم

 

 

 

 

                                                    

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی
3 شهریور 93 9:17
انشاءالله 130ساله شی خوشگل خاله