آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

دختر دردونه من روزت مبارک

1393/6/6 9:24
نویسنده : مامان آرزو
878 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

برای آفرینشه تو دختر ، بی شک پروردگار  یک دلیل زیبا داشت : 

 تجلی عطوفت و لطافت  ناب خدایی خود  در وجود نازنین تو دختر

 

عزیزم ، دختر یه دونه من روزت مبارک

 

 امروز 6 شهریور روز دختر عزیز دردونه من.

جگر گوشه من تو آرزوی تحقق یافته منی، همیشه اعتقادم این بود و هست که اگه فرزندم دختر باشه همیشه یه مونس و یه غمخوار و یه نازنین دارم . همیشه با تمام وجود  آرزو داشتم که تنها فرزندم ،دردونه یکتای من دختر باشه اونم  :

دختر نازنینی چون تو

 

نفس و عمر م :به اندازه تموم عطوفت و لطافت دختریت

دوستت دارم

 

و خدایا هزاران بار شکر، بابت این ختر نازنین

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان الهام
11 شهریور 93 10:24
روز دختر بر دخمله ناناز و خوشگلتون مبارک. دختر داشتن حال و هوایه خودشو داره خوشا به سعادتتون . ......
خاله محمدطاها
16 شهریور 93 12:09
مرسی خاله به ما سر زدی هزار الله اکبر خیلی ناز شده آرمینا جونم اسپند فراووون یادت نره مامان جون
مامان هلیا
18 شهریور 93 8:46
سلام آرزو جون با اینکه شما به ما سر نمیزنید ولی من همیشه مبام وبتون تا دختر نازمون آرمینا جونو ببینم روز دختر هم مبارک با تاخیر آرمینا جونو ببوسید