آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

پایان 14 ماهگی و ورود به 15 ماهگی

1393/7/1 10:44
نویسنده : مامان آرزو
559 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من

فرشته نازنین من

دختر زیبای من

آرمیناجون من

 

   35.gif    32.gif

ماهگیت مبارک

عزیز دل مامان این ماهگردت خیلی خاص بود چون تولد بابای مهربونتم بود . ببخشید که یه کم دیرشآخه درگیر عفونت چشمتن از شنبه اینجوری شدی و منم از دیروز دوشنبه پیشتم و تا شنبه هم نمیرم سر کار . عزیزم مدام تو را دکتریم . خیلی نگرانتم . مامان فدات شه که اینقدر اذیت میشی . چشم سمت راستت ورم کرده و قرمز شده و اشک میریزه و بسته شده مامان فدای بی زبونیت بشه .  همونطوری بی زبون بازی میکنی و خوشحالی .عزیز ترینم میخواستیم برای بابا امید کیک بگیریم و حسابی این ماهگردت رو جشن بگیریم که حال و اوضاع چشت برامون دل و دماغ نذاشته . ایشالله زودتر خوب شی نور چشم من.

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان آرمیتا
1 مهر 93 12:01
عزیزخاله انشاالله زودتر خوب شی خوشگلم
شیما مامان شاهین کوچولو
1 مهر 93 22:36
ماهگردت مبارک باشه خوشگل خانووووووم تولد بابایی هم مبارکه... ایشالهعکسای تولد و ماهگردو با هم میبینیم... اخییییییی چشماتم زود زود خوب شه
مامان اعظم
9 مهر 93 8:07
آرمینای عزیزم 14 ماهگیت مبارک قشنگم. عزیزم چی شده انشالله زودتر خوب شه چشای نازت مامان آرزوی مهربونت نبینه دخملش کسالت داره .