آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

اولین باری که تو وبلاگ یکی یدونم متن مینویسم

1391/10/29 21:29
نویسنده : مامان آرزو
1,309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من مامان آرزو هستم بابا امید هم الان پیشمه و خوشحاله که این وبلاگ رو برای یکی یه دونم ساختم .اسم وبلاگ نی نیمو گذاشتم به آفرید چون تو دنیا بهترین آفریده خدا آفرینش یه موجود زنده تو دل ماماناست.و یک لقب اصیل ایرونیه (آخه آقا امید رو زبون ایرانی خیلی حساسه میگه اسم بچه هم باید اصیل ایرانی باشه.بهم میگه نکنه برای بچمون اسم غیر ایرونی بذاری که خوشم نمیاد ما هم میگیم چشممشغول تلفن)خدایا ازت ممنونم که طعم شیرین مادر شدن و طعم غرور آفرین پدر شدن رو به من و امید دادی .امیدواریم که لیاقت پدر و مادر شدن رو داشته باشیم و یه فرزند صالح و سالم به ما هدیه بده تا انسان خوبی باشه و باعث سر افرازیمون بشه . میدونم که یکم دیر به ساخت وبلاگ اقدام کردم اما چاره ای نداشتم آخه دیروز که پنج شنبه بود تازه امتحاناتم تموم شد.امیدوارم نی نیم منو ببخشه.خجالتاز ٢٠ آبانه که من مامان شدم تا الان که ٢٩دی ١٣٩١هست ، دو ماه و ١٠ روزه(٩ هفته و سه روزه) که من یه فرشته کوچولو تو دلم دارم . انگاری بالهای فرشته کوچولو دل مامانیو اذیت میکنه آخه خیلی حالم بده از همه چی حالم بهم میخورهسبز هیچی خوشمزه نیست همش بالا میارم نمیدونی واسه امتحانات چی کشیدم . حساب کلافه ام.کلافه بیچاره امید که حتی نمیتونه عطر بزنه.حسابی گشنگی کشیده . غذاهای بیمزه بهش میدم هیچی هم که پیشم نمیتونه بخوره . دلم خیلی براش میسوزه ولی پدر شدن یه سری سختی ها هم داره . واسه مامانا که همش رنج شیرینه. قربونش بره مامان که نیومده حسابی تو قلبم جا واکرده(بوووووووس عزیزدلم).ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پرهام
29 دی 91 22:13
امیدوارم نی نی گلتون سالم سلامت به دنیا بیاد
مامان یه فسقِلی
29 دی 91 22:17
...
آرزو
1 بهمن 91 19:37
سلام مرسی مامان فسقلی جون چقدر خوشحال شدم که به وبلاگ نی نیم سر زدید؟شما اسمتون چیه نی نیتون چند وقتشه ؟ میدونید تا کی ویار دارم ؟ من خیلی نگرانم همش میترسم خدای نکردم بچم مثله بچه های گل شما سالم نباشه. میشه از تجربیات خودتون برام بنویسید. بازم به وبلاگ نی نیم سر بزنید مرسی از دعای خوبتون بووووووووس
آرزو
1 بهمن 91 19:44
سلام مامان پرهام جونم مرسی که به وبلاگ من سرزدیدخوش به حالتون که پرهام گلتون پیشتونه و همه سختی ها رو پشت سر گذاشتید البته فقط سختی های بارداری رو میگم پرهام جونم چند وقتشه میشه منو کمی راهنمایی کنید من نگرام نی نیم مثل بچه های ناز شما سالم نباشه . بازم به سایت من سر بزنید یه ماچ گنذه واسه پرهام جونم یه بوس گنده واسه مامان مهربون پرهام جون
مامان سونیا
5 اسفند 91 19:12
سلام مامان ارزو عزیز به نی نی وبلاگ خیلی خوش اومدی انشاالله به زودی زودی نی نی خوشگلت صحیح و سالم به دنیا بیاد و خاطراتش رو دونه به دونه اینجا ثبت کنی و ما بخونیم و لذت ببریم