آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

روز پدر مبارک

1393/2/24 7:14
نویسنده : مامان آرزو
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

 

پدرم همه زندگی منه از هستیه اونه که من هستم و امیدوارم همیشه سالم باشه و سایش ازسرم کم نشه و از خداوند مهربونم ممنونم که این نعمت بزرگ رو برام نگه داشته و امیدوارم 150 سال دیگه هم همینطور جوون و استوار زنده باشه.

عزیزم پدرم تکیه گاه محکم زندگیمه .پدرم تنها کسیه که در تمام ناملایمات زندگی سپر بلای منه . پدرم تمام ارزش و اعتبار منه ، وقتی دلم از کسی بگیره و دلم رو گسی بلرزونه حتی اگه باد تو گوشم ناملایم بوزه مطمئنم که پدرم مقتدرانه جلوی اونا می ایسته و دوباره قلبم رو محکم میکنه . با وجود پدر مهربون و باصلابتم هیچ کس و هیچ چیز جرات لرزوندن قلبم رو نداره و هیچ چیز جز ناراحتی و نا آرومی من نمیتونه غرور محکمش رو بشکونه و اشکهای گرم و سوزانش رو جاری کنه .میدونم و افتخار می کنم که:

با بودن پدرم ، من ملکه زمینم پس خدایا همیشه سالم حفظش کن . الهی آمین و خدایا :

 

جای هیچ پدری زیر این آسمونت خالی نباشه

 

 

روز پدر مبارک

 

عزیز دلم امسال به برکت وجود تو و لطف بیکران خداوند بزرگ بابات طعم شیرین پدر شدن رو میچشه و الان که پدر تمام دلواپسیهای پدرش رو درک میکنه وقتی بابات بهت نگاه میکنه تمام غرور و افتخارو خوشحالی و عشق و دلواپسیش از آینده ت رو میتونم از چشماش بخونم و مطمئنم که هیچ چیز جز ناراحتی و نا آرومی تو نمی تونه قلبش رو بلرزونه .

 

از همینجا از طرف تو که برات  پدری مهربون و دلسوز و عاشقه و از طرف خودم که برام  همسری مهربون و فداکاره روزش رو تبریک میگم و از خداوند براش طول عمر و سلامتی رو آرزو میکنم. خداروشکر که امسال تو این روز بزرگ هم پدرم و هم همسر مهربونم و هم تو فرشته کوچولو رو دارم . خدایا :

 

شکر ، شکر، شکر هزاران بار

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

الهام مامان امیر علی جون
24 اردیبهشت 93 9:48
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .