آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

300 روزگی

1393/2/28 17:23
نویسنده : مامان آرزو
527 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرکم ملوسکم:

 

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی

عزیزتزینم امروز برای من روز بزرگیه :

 

امروز      روزه شدی عزیزم

 

 فرشته عشق من 300 روزگیت مبارک 

 

 عزیز دلم :چیزی به یک سالگیت نمونده مامان روز شماری میکنه گلکم

 

خدا روشکر امروز کاملا خوب شدی و اون ویروس لعنتی رفت و شما سرحال شدی .

 

 

 

خدارو هزار بار شکر

 

دوست دارم عروسکم

 

 

 دختر عزیزم ،همدم تنهایی های من، دلیل آرامش و خوشبختی من : تو 300 روزگیت

آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق خوشبختی هستی

 

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامی پوریا
28 اردیبهشت 93 17:55
300روزگیت مبارک انشالله 300ساله بشی
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله عزیزم
مامان جون
28 اردیبهشت 93 23:01
سلام دوستم انشاا... سالم وشاد باشید خانوادگی ولطف خدا شامل حالتون باشهبا اجازه ما شمارو لینک کردیم
مامان آرمیتا
29 اردیبهشت 93 0:55
سلام عزیز خاله 300روزگیت مبارکت باشه ایشاالله
مامان پرنیان
29 اردیبهشت 93 9:55
300 روزگیه خوشگل خانم مبارکککککک
خاله محمدطاها
29 اردیبهشت 93 23:29
سلام عزیزم چه دختر نازی هزاران ماشاا... خیلی جیگره الهی قربونش برم اسمشم تکه خیلی قشنگه اگه اجازه بدید وب دختر نازتونو لینک میکنم بااجازه راستی ماچ آرمینا جون یادت نره
مامان آرزو
پاسخ
سلام عزیزم چشماتون قشنگ می بینه مرسی باعث افتخار ماست و ممنونشما هم با افتخار لینک شدید
مامان اعظم
31 اردیبهشت 93 21:53
عزیزم دخمل خوشگل خاله 300 روزگیت مبارک آفرین به آرزو جون با ذوق که 300 روزگی دخمل نازمونو ثبت کردند
مامان آرزو
پاسخ
مثل همیشه این همه لطف و زبون قاصر من