آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

واکسن یک سالگی

1393/5/1 10:08
نویسنده : مامان آرزو
517 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شما یه ساله شدی و باید واکسن یک سالگیت رو میزدم از 6 ماه پیش بهداشت گفت که روزهای یکشنبه و چهارشنبه واکسن میاد منم امروز اول مرداد که چهار شنبه ست مرخصی گرفتم و صبح بهت قرص استامینوفن رو تو آب حل کردم دادم آخه شربتش رو بالا میاری و پروفن هم که میگن ندیم بهتره . حسابی دلهره داشتم که نکنه بترسی یا خیلی اذیت بشی اما خدا رو شکر  وقتی واکسن رو به دستت زد فقط یه لحظه گریه کردی و بلافاصله بازی کردی و گفتن که نیازی به شربت نیست و ممکنه 6 تا 12 روز دیگه آبریزش و علائم سرماخوردگی داشته باشی . عصر هم نوبت چکاپ دکتر نریمان رو داریکه ساعت 3 با بابا امید میریم. الان هم خیلی ناز خوابیدی

خداروشکر و دوستت دارم عزیزم

پسندها (2)

نظرات (5)

خاله المیرا
1 مرداد 93 11:00
بمیرم واست که واکسن زدی .شیطون خاله
مامان آرزو
پاسخ
خدا نکنه خاله جوونم اما دستم اوف شد اوف . ولی من شجاع خاله هستم گریه نکردم
مامان اعظم
1 مرداد 93 15:45
عزیزم این راحت ترین واکسن شما بود سلامت و شاد باشی عزیزم.
مامان آرزو
پاسخ
بله خاله جوونم خیلی خوب بود کاش همه واکسنها همینجوری بودن
الهام مامان امیر علی جون
11 مرداد 93 23:47
خاله قربونت بره الهی خدارو شکر شاخ این غول رو هم با موفقیت و بدون کمترین ناراحتی و صد البته شجاعانه شکستی
خاله محمدطاها
15 مرداد 93 0:33
سلام مامان جون ما وبتونو لینک کردیم ولی شما کم لطفی کردید ولی ما بازم بهتون سر میزنیم چون عاشق آرمینا جونیم
شیما مامان شاهین کوچولو
16 مرداد 93 13:25
الهیییی خوشگل خانوم. واکسنتو زدی دیگه راحت شدی تا 6 ماه بعد. دلمون واست تنگ شده مامانی هم عکس نمیزاره