آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

کودکم: روزت مبارک

1393/8/1 9:27
نویسنده : مامان آرزو
670 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودک معصوم من روزت مبارک

 

کودکم:اگر تو نبودی، باران ها همه دلگیر می شدند و هیچ مادری عاشقانه زیر باران ها، بی چتر لبخند نمی زد. اگر تو نبودی، آسمان با همه حجم آبی اش، در چشم های همیشه خیس هر پدری، دلگیرتر از چهار دیواری کوچکی می شد که به زندانی کوچک بیش نمی ماند و  وجود نازنین تو دلیل ناامید نشدن پرورگارمان از آفرینش انسانهاست....

 

دخترکم همیشه باش. نه برای اینکه دیوانه‌وار دوستت دارم. نه برای اینکه عاشقت هستم؛ و نه حتی برای اینکه بودنم با بودنت پیوندی محکم دارد. همیشه باش در من وزندگی‌ام، تنها برای اینکه هیچ‌کس به تو و عشق تو  مانند نمی‌شود.

 

آرمینا جونم، دخترکم : 16 مهر روز کودک بود که با تاخیر بهت تبریک میگم . این مدت چون خیلی مشغول بودم فرصت نکردم یه یادگاری از این روز زیبا برات ثبت کنم.مامانو ببخش عزیزترینم.

پسندها (2)

نظرات (0)