آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

سلام کوچولوی مامان

1391/11/3 20:25
نویسنده : مامان آرزو
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم سلام شیرینم ،عشقم، وجودم ،سلام، سلام ،سلام . بعد از یه عالم لحظه شماری امروز مامان با بابا امید ساعت 3.5 رفتند سونوگرافی تا وجود شیرینتو با چشماشون ببین. وای عزیزم نمیدونی چقدر قشنگ بود انگار یه دنیارو به مامان داده بودن ،باباامیدتم که با هزار چشم دنبالت می گشت . دکتر هم تصویرت رو آورد نزدیکتر تا بابا امید ببینه  وای که چه لحظه ای بود اشک تو چشام حلقه زد میخواستم تصویرتو ببوسم. مامانی چقدر شبیه قورباغه بودی کله گنده، دست کوچولو ،پای نقطه. وقتی دکتر صدای قلبتو گذاشت دلم ضعف رفت هم من هم بابا امید صدای قلب کوچیکتو ضبط کردیم تا حالا بیشتر از ده باره که گوش کردم و قربون صدقت رفتم .دکتر تو تصویر داخل بدنت قلبتو به ما نشون داد که تند تند میزد.مامان فدات شه که اینقدر شیرینی!!!احساس میکنم بینهایت بیشتر از گذشته دوست دارم. عزیزم عاشقتم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

saba
3 بهمن 91 21:06
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/