آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

مامان و بابابه آرزوشون رسیدند

1392/1/31 19:12
نویسنده : مامان آرزو
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه هستی من سلام عزیز دلم .سلام عشقم

از امروز بهت میگم دختر قشنگم عروسکم خانومم .آخه دیگه مشخص شد چی هستی . معلوم شد یه دختر خوشگل و ناز نازی تو دلم دارم.عزیزم دیروز مامان و بابا ساعت 4 رفتند سونو گرافی آخ قند عسلم که چقدر شما ناز داری؟ هرچقدر دکترتلاش میکرد تا بینتت نمیتونست. میگفت چه بچه خجالتی دارید باباتم که کم نمی آورد میگفت به باباش رفته. زبانمامان و بابا و بقیه به غیر از بابا اکبرت عاشق دختر بودند. عزیزم من فکر نمیکردم خدا منو به این آرزوی بزرگش برسونه همش فکر میکردم شما پسری. اما خدا خیلی به مامانت لطف داره و یه دختر خوشگل یعنی شما رو  بهم داد.نمی دونی تمام لحظه منتظر بودم دکتر بگه پسره که گفت دختره انقدر خوشحال شدم انگار اومدی تو بغلم .به دکتر گفتم مطمئن؟ گفت مطمئن مطمئن کشت ما رو چقدر این دختر خجالتیه؟ عزیزم قربونت بشم مهم اینه که سالم و صالح باشی . من و بابات خیلی خدارو شکر کردیمو به همه این خبرو دادیم. عزیزم سالم بمون ومواظب خودت باش. بووووووووووس دختر قشنگم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)