آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

جوونه زدن دندونهای آرمینا خانم مورخ 28/11/1392 روز دوشنبه

1392/11/28 17:12
نویسنده : مامان آرزو
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام                                http://content.mycutegraphics.com/graphics/dental/happy-tooth.png

من اومدم با دندونامنیشخند

 

قلببستنی وانیلی مامان ،عروسک قشنگم: رویش اولین دندونات مبارکقلب

ایشالله همشون به راحتی وآسودگی جوونه بزنن.

و ایشالله همیشه دندونات با خنده هات برق بزنهماچ

عزیزم امروز ساعت 10.45دقیقه صبح دستم رو گرفتی و گذاشتی تو دهنت و من چون دستم رو شسته بودم گذاشتم یه گاز بگیری  که دیدم یه تیزی به دستم میخوره روی لثتو لمس کردم دیدم بله یه چیز کوچولوی تیز به انگشتم میخوره رفتم قاشق آوردم آروم زدم روش دیدم بعععععععععله تق تق صدا میخوره کلی ذوق کردم زنگ زدم بابات و کلی خوشحال شد منم که کلی ذوق کرده بودم هی امتحان میکردم ببینم واقعا دندونه؟ که متوجه شدم ای جانم یکی دیگه هم هست ولی نه به تیزی اولی لثتو نگاه کردم جوونه دوتاشونو دیدم .مبارکت باشه گلم

ولی هرکاری کردم نتونستم عکسشو بگیرم بمونم بابات بیاد شاید فرجی شد نمیذاری که بلا! انگار میدونی میخوام دندوناتو ببینم.تو خوابم حسابی فکتو فشار میدی و بازش نمیکنی.عصبانی

حالامیمونه جشن دندونیت که باید تو یه فرصت مناسب برات بگیرم اینجا به غیر دایی و خالت کسیو نداریم که ؟باید یه وقتی باشه که بقیه بتونن بیان .

دوتا مرواریدات مبارکت باشه عسیسم قلب

دیگه از امروز به بعد شما همش تو این حالتی دیگه :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیما مامان شاهین کوچولو
30 بهمن 92 0:38
عزیییییییزم چ جوجوی نازییییییی... خیلی نازه این دخمل تپلی... خدا حفظش کنه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون قشنگ می بینه خدا پسمل گلتونو براتون نگه داره
مامان هلیا
30 بهمن 92 12:09
دخمل ناز خاله مرواریدای نازت مبارک باشه انشالله همیشه سلامت باشی.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله عزیز و مهربونم
شیما مامان شاهین کوچولو
30 بهمن 92 23:04
ارزو جون ممنون از لطفت... فایل دندونی رو واسه کودک من فرستادم از ادنجا بگیری بهتره چون حجمشو کم کردم دانلودش راحتتر میشه واست.... تو وبلاگ کودک من قسمت ایدههای دندونی رو بزن... نوشته فایل دندونی سایز 50 در 70... بعد برو رو کاغذ فتو گلاسه چاپ کن... خیلی شیک میشه
مامان آرزو
پاسخ
خیلی ممنونم چقدر شما مهربون و سخاوتمندید که ایده هاتونو در اختیار همه قرار میدید . خدا پسر گلتوتو براتون حفظ کنه سالم و موفق و خوشبخت باشید
شیما مامان شاهین کوچولو
30 بهمن 92 23:09
در مورد سوالی که پرسیده بودین... تموم طراحی های دندونی رو خودم انجام دادم و تم تولد هم یه سریشو از کودک من گرفتم که خودم تغییراتی روش انجام دادم و عکسهای اتلیه رو خودم گرفتم... البته این مدت بخاطر وروجکمون اتلیه رو گذاشتم کنار تا یکم بزرگتر شه
مامان آرزو
پاسخ
ممنون که زحمت کشیدید و جوابمو تووبم دادید خیلی ممنونم ماشالله به اینهمه هنر وسلیقه اگه آتلیتون الان دایر بود حتما آرمینا رو میآوردم .ایشالله در آینده ای نزدیک.موفق و موید باشید
سونیا
1 اسفند 92 22:46
مبارک مبارک مبارک مبارک باشه دندونای خوشگلت که شما رو هم وارد کردن به عرصه ی خوشمزه ی کباب خور ها الهی که عزیزترینم اسون اسون تمامی دندونات از لثه نازت بیان بیرون و مامان با دیدنشون بره اسمونا
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله جوون ممنون از دعاهای قشنگتون
مامان حنانه
9 اسفند 92 19:50
مبارک باشه دندونای خوشگلت این دختر تنبل من دندون نداره خبری نیست که نیست
مامان آرزو
پاسخ
سلام ممنون خاله مهربونم . بهتر مامانش تو دندون در آوردن تنبل باشه بهتره.