آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

اولین سالگرد اولین حس بودن تو

1393/1/25 12:44
نویسنده : مامان آرزو
590 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان ، فرشته نازم 25 فروردین 92 بود که اولین بار ضربه واضحی به دل مامان آرزو زدی و دنیامون رو غرق شادی کردی

اون روز  صبح من اداره بودم تکونهات زیاد بود و مدام پشت سر هم لگد میزدی و من هم به آسمونها میرفتم .بلافاصله به بابا امید پیام دادم و داشت دستگاه atmرو شارژ میکردو گفت بادیدن پیامت سر از پا نمیشناختم.

عزیزم روزهای قبل وجودت رو احساس میکردم اما یه جور دیگه اول مثل ترکیدن یه حباب کوچولو تودلم بودو تو این روز تبدیل شد به یک ضربه محکم و واضح و دست رو دلم میذاشتم لگدهات دستم رو جابه جا میکرد. چه روز باشکوهی بود دختر زیباروی من.

عزیزم اومدم که این روز به یاد موندنی برای مامان و بابات رو به شما یعنی در واقع به خودمون تبریک بگم.

پاره تنم : سالگرد اولین حس بودن تو مبارک

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان حنانه
26 فروردین 93 12:35
ای جانم خیلی حس شیرینیه من که دلم واسه اون روزا تنگ شده
سونیا مامان محمدامین جووون
30 فروردین 93 12:46
مبارک باشه و میدونم چه لذتی رو تجربه کردین راستش گاهی واسه اون روزام دلم تنگ میشه همه اون انتظار ها و سختی ها حالا میبینم ارزشش رو داشت اما خودمونیما چه روزای ارومی داشتیما
مامان آرزو
پاسخ
آره والا اون موقع گستره قلمروشون دل بیچاره ما بود و الانم اعصاب همه و تمام خونه است . خدا حفظشون کنه الهی