آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

چکاپ دکتر نریمان و شروع زرده تخم مرغ

1393/1/26 22:25
نویسنده : مامان آرزو
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان . دیگه بزرگ شدی و خانم شدی امروز رفتیم چکاپ ماهیانه شما و همه چیز خوب بود .

وزنت 9.600 گرم

قد:70 سانتیمتر

دور سر:45 سانتیمتر

ماشالله به وزن و قدت دختر قشنگم

دکترتون گفتند باید زرده تخم مرغ رو که برای بافت مغز ضروریه شروع کنی و 4 بار در هفته هفته اول یک سوم هفته دوم 2 سوم و هفته سوم نصف و هفته چهارم کامل. ومن امشب مورخ 26/1/93 ساعت 9.5 برات شروع کردم و شما خیلی دوست داشتی و نشد سفارش دکتر رو انجام بدیم و نصف زده رو به شما دادمنیشخند

امروز تو مطب حسابی دلبری کردی و یه نی نی پسر دقیقا هم سن شما بود و وقتی مامانش میخواست لباس بپوشونتش گریه کرد و کنار شما بود و شما هم بغل بابا امید نشسته بودی و داشتی بیسکوئیت رنگارنگ میخوردی و به گریه پسمل کوچولو نگاه کردی و یکهو وسط خوردنت زدی زیر گریه . همه متوجه شدن و زدن زیر خنده و به شوخی گفتن میخواست همدردی کنه. ولی فکر کنم ترسیدی و احاس ناامنی و خطر کردی . خیلی بانمک بود.

از تو خیابون تا مطب مثل همیشه همه نازت میکردن و منم کیف میکردم و یه مامان خانمی که نی نیش 2 ماهه بود به من گفت دخملتون مثل عکسهای تو اینترنته که آدم میبینه کلی براش غش و ضعف میکنه و من از این تعریف خانم به آسمونها رفتم.اینم چکاپ این ماهت که خدا روشکر همه چی خوب بود.

همچنان کامپیوتر مشکل داره و نمیتونم برات عکس بذارم ولی مثل همیشه:

دوستت دارم خیلی زیاااااااااد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هلیا
27 فروردین 93 10:39
ماشالله به دختر تپل مپل نازنازی آفرین انقد خوب غذا میخوری که زود بزرگ و خانم شی بعد مامان و بابا بهت کلی افتخار کنن و به خودشون ببالن.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی با تشویق های شما خاله جوون حسابی انرژی میگیرما
سونیا مامان محمد امین جون
30 فروردین 93 12:54
ماشالا به قدت ماشالا به وزنت چشم بد نظر از گل دخملی دور اما ارزو جون من روزی یه زرده تخم مرغ از شروع ماه فروردین به پسملی میدما شما خوشگل خاله رو اذیت نکن هر چی خواست بده بخوره
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله جونم هزار ماشالله به محد امین جوون آره عزیزم بعد یکی دو روز منم یه زرده رو دادم بخوره میترسیدم رو دل کنه که خدا رو شکر اینجوری نبود.
مامی پوریا
30 فروردین 93 15:49
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
مامان آرزو
پاسخ
روزتون مبارک و 150 سال این روز رو تجربه کنید