آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

عکسهای تولد آرمینا خانوم

1393/5/19 21:00
نویسنده : مامان آرزو
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم روز تولد تو ماه رمضون بود و نمیشد از خانواده ها تقاضا کنیم بیان تهران یا مابریم شمال بنابراین با تنها خانواده هامون تو تهران دایی و خالت و زن داییت یه جشن خودمونی شب 31 تیر ماه روز تولدت تو رستوران عمو عباس لواسون گرفتیمو شام خوردیم. نیمکتمون کنار رودخونه بود و برات شمع رو شن کردیم و دست زدیم و کلی خوشحالی کردیم شما هم ازدیدن کیک و شمع و فشفشه ها حسلبی سورپرایز شده بودی و خوشحال بودی

                              ایشالله سالهای دیگه برات جبران میکنیم

اینم عکسهایی که برات یادگاری میذارم :

اینم شما :ستاره شب رویایی و به یادموندنیمون:

ببین چه با ولع نون میخوری انگار هیچی بهت نمیدیم بخوری!

قربون نون گاز زدنت بشم مننننننننن:

اینم شام که نوش جان کردی:

اینجا هم بابات نوشابه میخورد و دیدی و خواستی و  اولین باره که نی تودهنت میذاری و فکر میکردی داری ازش میخوری دوست داشتی مدام تو دهنت باشه و گازش بزنی کلی برای این کارت خندیدیم . الهی مامان فدات که نمیتونی نوشابه رو از نی بکشی بالا:

دخمل خوشحال من در حال دست دسی کردن :

اینم رودخونه که خیلی باصفا بود:

قربون قد و بالات بشم من که از پشت هم دیدنی هستی:

کیک ناقابل شما:

 

اینم کیک شکلاتی من با کیک تولد شکلاتیش :

اینم قیافه بانمکت که سعی میکنی کلاه رو از سرت برداری:

اینجا هم از کیکت خوردی کیک شکلاتی منننن:

اینم هدیه دایی و خاله شمادایی امید 70 هزار تومن و خاله المیرات 150 تومن

و مامان ماری شما یک گردنی طلا و مامان نجمه شما یک جفت گوشواره و بابا امید شما هم یک جفت گوشواره خوشگل که دستشون درد نکنه  و منم؟ هنوز تصمیم نگرفتم برات چی بخرم؟

عزیز دلم دردونه من : الهی همیشه سالم و موفق و شاد باشی. الهی 1500 شاله شی عزیزکم و همه دنیات پر از شادی و سلامتی باشه و این دنیا برات بهشت باشه .

عزیزم مدام با خودم فکر میکنم قبل از این یه سال چطور زندگی میکردیم ؟ اصلا داشتیم زندگی میکردیم ؟ مدام فکر میکنم زندگس یعنی تو و ما چطور داشتیم زندگی میکردیم . تو که اومدی تو این یکساله مدام فکر میکنم که تو همیشه با من بودی و انگار اصلا زمانی نبوده که تو نبودی . عزیزم ، نفسم ، عمرم ، همه امید و آرزوهام :

 

 دوست داشتنت ، هــوس نیست . . . کـه بــاشـد و نبــاشـد !
نفــس اسـت  برای من . . .

تا بــاشم . . .
تا باشی . . .

 

خدایا با لطف بی مثالت مثل همیشه نگهدار فرشته کوچولوی یکساله من  باش

 

خدایا بااین همه بدی من ،چطور منو لایق این نعمت بی مثال دونستی

شکررررررررررررررررررررررررت خدایا

 

 

پسندها (5)

نظرات (9)

آیداکوچولو
19 مرداد 93 22:21
سلام آرمیتا جون تولدت خیلی مبارک باشه همیشه شادمان باشی _______________ جالبه اسم مامان منم آرزوست
مامان زری
20 مرداد 93 7:09
تولدت مبارک عروسک خاله چقدر تواین لباس خوردنی شدی دوستت دارم
مامان اعظم
20 مرداد 93 12:39
آرمینای نازم دختر قشنگ و ملوس تولدت مبارک.از این کیک خوشمزتون دلمون خواست ولی نوش جون آرمینای ناز که خودش یه کیک خوشمزه است. آرزو جون انشاالله همیشه این جمع خانوادگیه شادتون جمع باشه و در کنار دخمل نازتون تولد صدو بیست سالگیشو جشن بگیرید.
شیما مامان شاهین کوچولو
20 مرداد 93 14:02
آخیییییی...نازی... بالاخره مامانی عکسای تپلی رو گذاشت خیلی دلم واسش تنگیده بوووود تولدش مبارک. ایشاله تولد 120 سالگیشو جشن بگیرین...کادوهای خوشگلت هم مبارکت باشه قرتی خانوووم
خاله المیرا
25 مرداد 93 16:08
نازت برم من ان شالله سال دیگه تولدتو جبران کنیم عشق من .
مامان آرمیتا
26 مرداد 93 13:46
خاله چقدر طلا هم بهت میاد عسیسم
مامان آرمیتا
26 مرداد 93 13:47
عزیزم بزرگتر شدی قیافت عوض شده خوشگلم
سونیا مامان محمد امین جوووون
27 مرداد 93 16:54
سلام ختنومی ناز و با نمک تولد یک سالگیت با تاخیر مبارک عزیزم ایشالا 1000000000000ساله بشی و شاد و یر حال زندگی کنی. وای که چه کیک خوشمزه ای خاله هم دلش خواستا!!!!!!!!!!!!! ارمینا جونی دست همه درد نکنه چه کادو هایی گرفتی مبارکت باشه خاله هم جای کادو فقط میتونه اینو برات بفرسته:
الهام مامان امیر علی جون
31 مرداد 93 23:14
تولدت مبارک آرمیتا جونم. البته با تاخیر. فدات بشم. آرزو جونم با حرفایی که نوشتی کاملا موافقم . واقعا قبل از این یک سال زندگی میکردیم؟؟نه اصلا زندگی با وجود کوچولوهامون معنای واقعی به خودش گرفته. خدایا شکرت