آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

مامان دلش شکسته

1393/4/20 12:37
نویسنده : مامان آرزو
604 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا اشکام بند نمیاد و نمیتونم جلوشونو بگیرم عزیزم دلم شکسته و دلم یه دنیا غصه داره

یک ساعت پیش داشتم اخبار شبکه منو تو رو میدیدم و یک خبر با فیلم از کودک آزاری یه پرستار تو مهد شهر اردبیل نشون میداد و پرستار بچه رو رو زمین خوابونده بود و به زور و محکم قاشق غذا رو تو حلق بچه فرو میکرد و محکم میزدش و .....

عزیزم دلم طاقت دیدن این صحنه ها رو نداشت هق هق زدم زیر گریه و محکم بغلت کردم و اشک ریختم هر کاری هم بابات میکنه فایده نداره همش میگه گریه نکن اون مورد استثناست آرمینا عاشق مهدشه و از بغل مربیش بغل من نمیاد و.... اما غصه من فقط نگرانی برای تو نیست مربیت خیلی دلسوزه و میشه فیلم مهدتو از اینترنت خونه هم دید و ببینیم باهات چه طور رفتار میکنن .اما من یه مادرم و فیلم رو که میدیدم بند بند دلم پاره میشد الهی بمیرم برای اون بچه و برای دل پر خون مامانش دلم خونه اونم امروز 20 تیر که روز تولدمه .

خدایا خدایا خدایا چرا؟ چرا روزگار و آدمهاش اینقدر بیرحمن. چرا ؟

عزیزم دلم : دلم نمیخواد برم سر کار دلم میخواد همیشه پیش خودم باشی ، همیشه

عزیزم: دلم خونه خون الهی مادرت فدات شه . عزیزم آخه مادر نباید که بره سرکار باید پیش بچش باشه

چقدر از خودم و دنیام بدم میاد. عزیزم خیلی دلم گرفته  . خیلی خیلی...........

پسندها (8)

نظرات (8)

مامان افسانه
20 تیر 93 14:10
خدا نابودشون کنه این ها بلانسبت شما ادم نیستن
مامان آرزو
پاسخ
واقعا حق با شماست آدم نمیدونه به اینها چه نسبتی بده که حقشون باشه
شیما مامان شاهین کوچولو
20 تیر 93 18:49
وای ارزو جون واقعا چنین چیزی بوده؟ خیلی ناراحت شدم ایشاله نسلشون منقرض بشه اینجور ادمها... واقعا با خودشون چی فکر میکنن... غصه نخور عزیزم. خدا رو شکر ارمینا جون جای مطمئن و خوبیه راستی گفته بودی تولدته؟ عزیزم تولدت مبارک...برو حالشو ببر. و خدا رو شکر که الان پیش نی نی خوشگل و همسرتی. جشن یادت نره... ارمینا تپلی رو ببوس
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیز دلم . ممنون از این همه لطفتون . یادتون نره شاهین جوونمو برام ببوسید
مامان آرين
23 تیر 93 14:29
آخي عزيزمخيلي ناراحت شدم واقعاً دوري از بچه خيلي سخته، ايشالا ديگه از اين موارد كودك آزاري رو نبينيم.. تولدتونم مبارك باشه دوست خوبم
مامان آرزو
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم دوست خوب و مهربونم . ایشالله
مامان آرمیتا
24 تیر 93 10:59
سلام دوست بسیار عزیزمن اول تولدتون مبارک انشاالله 120 ساله بشیدسالم وشاد در کنار عزیزانتون دوما نگران نباشیدهمسرتون راست میگن این موارد خیلی کم هستن وقرارنیست برای همه اتفاق بیفته شغل وکار شمامطمعن باشین در آینده باعث افتخار آرمینا جون میشه خدای مهربان نگه دار همه فرشته هاست آرمینای عزیزم وببوسید
مامان آرزو
پاسخ
ممنون عزیزم از این حرفهاتون حسابی دلگرم شدم و آرامش گرفتم . خدا نگهدار شما و خانواده عزیزتون و آرمیتا عسلیمون باشه
مامانی ارمیتا
25 تیر 93 8:44
قربون اون دلت برم مامانی....منم حس میکنم دارم در حق آرمیتا ظلم میکنم و به جای اینکه پیش آرمیتا باشم سرکارم البته آرمیتا پیش خاله اشه و خدایی خیلی بهش میرسه ولی من بازم از اینکه پیشش نیستم ناراحتم. راستی من متولد 20 تیرم
مامان آرزو
پاسخ
سلام چه جالب روز تولدمون یکیه عزیزم . خدا روشکر خاله دلسوزه خداروشکر و خوش به حالتون . چیکار میشه کرد نمیتونیم از کار دل بکنیم . خدا حافظ همه بچه ها باشه . الهی آمین
سونیا مامان محمد امین جووون
25 تیر 93 10:37
ارزو جون سلام عزیزم همش تو دلم خدا خدا میکردم اون خبر رو نشنیده باشی اما..... عزیزم دنیای ما ادما کوچیکتر از اونه که بشه چیزی رو توش مخفی کرد همون طور که نوشتی مهد ارمینا جونی خوب و مربی اش هم مهربونه اما مادر یه چیز دیگه هست اما دنیای ما تنهایی رو برا همه حکم میکنه و برا بچه هامونم همین طور کاش میشد نیاز مالی نبود کاش نیاز عاطفی به مستقل شدن هم نبود کاش نیاز به رتبه و مقام هم نبود اما حالا که هست کاش مامان اون بچه یه کم بیشتر حواسش به کبودی ها و خشونتی که به بچه اش میشد بود کاش و کاش و کاش........ عزیزم بیخیال این موارد باش و فقط توکل به خدا کن منم از ترس همین موارد خونه نشینی رو به کار بیرون از خونه ترجیح دادم و الان شادم که محمد امینم شادو اروم زیر دست خودم رشد میکنه شما فقط بیشتر حواست به گل دختر باشه از طرف منم ببوسش
الهام مامان امیر علی جون
26 تیر 93 1:30
آیا در رؤیاهایتان ، سبکبالی و لذت پرواز روح را احساس کرده اید ؟ شب قدر، رؤیایی است که به حقیقت می پیوندد . . . التماس دعا
مامان اعظم
29 تیر 93 10:48
عزیززززززززززم . آرزو جون منم وقتی این صحنه هارو دیدم دلم خیلی به درد اومد اشک تو چشم جمع شد واقعا چجور آدمایی پیدا میشه آدم نمیدونه واقعا باید چی گفت .همه آدما هم که مثل هم نیستن فقط باید گفت خدایا خودت مواظب این فرشته کوچولوهات باش.شما هم ناراحت نباشید آرمینا جونو خدا نگهدارش باشه همیشه و در همه حال.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی اعظم جوون و ممنون از دلگرمیات . خدا هلیا ناز رو براتون سالم و شاد نگه داره