آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

پایان 17 ماهگی و ورود به 18 ماهگی- یلدا93

1393/10/3 11:30
نویسنده : مامان آرزو
1,506 بازدید
اشتراک گذاری

هندونه شیرین و بی مانندم

 

ماهگیت

 

مبارک

 

 

تحفه آسمونی من

یلدا مبارک

 

 

 

امسال شب یلدا با خانواده هامون نبودیم و بنابراین با خاله و داییت این شب زیبا رو خونه ما با حضور شیرین تو جاودانه کردیم و جای مامان و بابا هامون خالی حسابی به ما و شکمامون خوش گذشت.

شما مثل همیشه عاشق شلوغی کلی کیف کردی و بازی کردی و چرخیدی

تو عکس زیر خالت تو رو نشون رو دسته مبل و رو اون آهنگ گوش دادی و رقصیدی .از اون موقع به یاد اون شب مدام میری رو دسته مبل میشینی وحتی بدون آهنگ هم میشینی و میخندی. عاشق رقصی حتی این شب به تقلید از ماها که داشتیم کردی میرقصیدیم اومدی دستمون رو گرفتی و پاتو بالا میگرفتی که کردی برقصی. مامان فدای رقصیدنت عزیزم:

 

بعد از رقصیدن همونجا کارتون تام و جری رو نگاه کردی و کلی ذوق میردی اینم مراحلش:

 

قربون این همه دقتت:

چه ذوقی میکنی عسلم

و حالا شیطونیات . ازبس که پریز و فیشها رو میکشی همه رو چسب زدم و میخوای چسب اونارو هم باز کنی:

 

من عاشق شب یلدام چون خاله المیرای شما تو این روز دنیا اومده و همیشه از خدام بابت داشتن این خواهر شاکرم و چه خوب شد که اونو دارم .

 

تولد خاله شما و تنها خواهرم

مبارک

 

ایشالله به هزار یلدا زنده و خوشبخت باشه

 

به خاطر شب تولدش و شب یلدا و ماهگرد شما و دومین حضورت تو محفل یلدایی ما  زحمت کشید یه کیک گرفت که بیچاره رو له کردی :

 

 

هندونه شب یلدا که یکی از بهترین هندونه هایی بود که تو عمرمون میخوردیم:

و هندونه شیرین و بی نظیر من:

عاشق هندونه ای و  کنار پات سنجاق سر هندونه ایت هست که هر کاری کردم رو سرت بذاری نذاشتی:

باحضور تو این یلدای ما خاطره انگیز و شیرین و زیبا شد. به 1000 یلدا زنده باشی:

 

 

عزیز دل من شادی بخش دل من چون یلدا:

یادت باشد که من به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایت آرزوهای خوبی دارم.

عمرت یلدایی,دلت دریایی,روزگارت بهاری باد و دوستت دارم عزیزم

 

 

آفریننده تمام زیبایی های زندگی من ، خدای مهربانم : شکر

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان اعظم
17 دی 93 9:28
سلام آرمینا جون ماشالله چقد بزرگ شدی یلدات با تاخیر مبارک انشالله همیشه دلت شاد و سلامت باشی
❈ Kosar❈
18 دی 93 8:09
__♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم کنیم مرسی
شیما مامان شاهین کوچولو
20 دی 93 18:53
ای خدااااا این جیگرو ببین درسته باید هندونه خانومو قورت داد خیلی بانمک شده با این لباس خوشگل
خاله المیرا
5 بهمن 93 14:48
دوستت دادم عزیزم. فدات شم