آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

لطفا دستم را بگیر........

1392/11/7 12:49
نویسنده : مامان آرزو
866 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولو و مادرش از رو پلی میگذشتن.

مادره یه جورایی می ترسید، واسه همین به دخترش گفت :

«عزیزم، لطفا دست منو بگیر تا نیوفتی تو رودخونه.»

دختر کوچیک گفت :

نه مامان، تو دستِ منو بگیر.. مادرکه گیج شده بود با تعجب پرسید:

چه فرقی میکنه ؟؟؟ !!!

دخترک جواب داد:

«اگه من دستت را بگیرم و اتفاقی واسه م بیوفته،امکانش هست که

من دستت را ول کنم.

اما اگه تو دست منو بگیری،من با اطمینان میدونم هر اتفاقی هم که

بیفته،هیچ وقت دست منو ول نمی کنی.»

 

دختر زیبا و کوچکم :   مطمئن گام بردار  و آسوده از دستانت بهره ببر چون پدر و مادرت همچون کوه پشت قدم های  کوچک و لغزانت ایستاده اند و همچون فرشته مراقب لرزش دستان ظریف تو  هستند..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سونیا مامان محمد امین جونی
8 بهمن 92 22:07
یعنی لذتی بالاتر از این هست که دست های پاره تن ادم تو دستش باشه الهی این دستها هرگز از دستای مامان و باباش جدا نشه آمین
مامان آرزو
پاسخ
مرسی مرسی سونیا جان .ممنون از این همه دعای خیرتون .درست میگیید .روزهای لذت بخش و قشنگیو تجربه میکنیم. خدا رو شکر .دوستتون دارم خدا محمد امین کوچولو و نازمونو کنار عزیزانش سالم و خوشحال و خوشبخت کنه الهی آمییییییییین