آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

اولین غلت زدن مورخ 7/11/92 ساعت 15.15 دقیقه عصر دوشنبه

1392/11/7 17:43
نویسنده : مامان آرزو
441 بازدید
اشتراک گذاری

تشویقتشویقتشویق  تشویقتشویقتشویق

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من فدای تو بشم که منو به آرزوم رسوندی

خیلللللللللللللللللللللللللللی خوشحالم

 تو هم غلت زدی عزیزم

اینقدر دیر شد که نگران بودم .چند دقیقه پیش  رو شکم گذاشته بودمت و داشتم ازت فیلم میگرفتم چون صداهای جالب درمباوردی مثل: dahdah dehdeh.aboooooo.ago.age یه کم فیلم گرفتم و چون شما هر وقت موبایلو می بینی فقط نگاه میکنی و میخندیو کارتو  دیگه تکرار نمیکنی بازم موبایلو دیدیو ساکت شدی منم منصرف شدم گفتم همون یه کم کافیه وموبایلو بستم که  کاش نمیبستم مشغول  لپ تاب شدم که یکهو:

دیدم بعععععععععععله آرمینا خانم به پشت غلت زد.خودتم تعجب کردی  و شایدم ترسیدی .قیافت دیدنی بود کلی خوشحال شدمو ذوق کردمو بغلت کردم  و چلوندمت و حسابی این شکلی شدمتعجبتعجبتعجبنیشخندنیشخند تو هم از خوشحالی من خندیدی

مونده بودم به کی خبر بدم که دیدم یه بار دیگه غلت زدی و کلی خوشحالی کردم . یعنی شانسی نبوده.حالا خدا کنه یادت نره

ولی دیگه باید مراقب شیطونیات باشم .

ولی هنوز رو شکم غلت نمیزنی نمیدونم چراسوال ولی با این حرکتت حسابی به پیشرفتهات امیدوار شدم.

خیلی دوست دارمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سونیا مامان محمد امین جونی
8 بهمن 92 22:02
الهی الهی الهی مبارکت باشه اولین حرکتت ایشالا زود پا بشی راه بیافتی و مامان جونی از قدم بر داشتنت لذت ببره و کیف دنیارو ببره ارزو جون از امروز مراقب خوشگل خاله باش 100000000000000برابر میدونی که واسه چی میگم عسیسم میبوسمت هزار تا
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله جووووون .ولی مامانم میگه من تنبلم و خیلی دیر غلت زدم به من میگه برو پیش محمد امین جوووووووون آموزش ببین آخه خاله جون شما که غریبه نیستید از اون روز فقط 3 بار دیگه غلت زدمنمیدونم چرا بعضی وقتها یادم میره دفعه قبل چطوری غلت زده بودم
مامان حنانه
12 بهمن 92 13:36
عزییییییییییییییییییییییزم مبارکت باشه خاله انشالله همیشه تنت سلامت باشه
مامان آرزو
پاسخ
نرسی خاله جووونم ایشالله حنانه جووون و ناز ما هم همیشه سالم و تندرست و موفق باشه.الهی آمیین