آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

آرمینا حونم تو برای مامان و بابات یه دونه ای عزیزم

1392/11/13 14:52
نویسنده : مامان آرزو
930 بازدید
اشتراک گذاری

ای وای مامان جوون زود باش عکستو بگیر گوشیتو لازم دارم .مزه شو یه تست کوچولو بکنم بهتون پس میدم .ای بابا زودباش دیگه :

 ای وای مامان چرا گوش نمیدی؟؟ من دیگه اومدم گوشیتو بخورم:

ای وای این دیگه چیه؟ بعللللللله ،پای محبوب منه دیگه!!!!!! بذار ببینمش:

مامان خانوم یه لحظه اجازه بده ببینم چیزی پیدا میشه بذارم دهنمو کشفش کنم؟:

نه مثل اینکه چیزی پیدا نمیشه .مامان جوونم یه بار دیگه گوشیتو میدی ؟بده دیگه !!!! ببین برات میخندم :

من نمیفهمم این چیه مامان رو سرم میذاره ؟هی میگه خوشگل شدی، خوشگل شدی.....

آخییییش راحت شدم بابااااا

آرمینا خانم ، آرمینا خانم ;.......

بعلللللللللللللللله :

بفرما مامان خانم حالا تمام رخ و با خنده برگشتم .خووووووبه ؟راضی شدی؟

خدا رو شکر شما راضی باش ما خوشحالیم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پریسا نجفی
13 بهمن 92 15:49
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
مامان هلیا
14 بهمن 92 8:02
ای جونم به این خنده های خوشملت . مامان ارزو از طرف من بچلونتش آخه خواستنیه نانازمون.
مامان آرزو
پاسخ
سلام مرسی اعظم جووون که به دخمل ما سر میزنید و نظرهای قشنگ میذارید.
مامی پوریا
14 بهمن 92 12:27
چه خوشگل شدی آرمینا جون....عاشـــــــــــــــــــــق خنده هاتم عزیز دلم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله مهربونم .خیلی دوستون دارم
مامان هلیا
14 بهمن 92 18:06
خاله آرزو هلیا جون مارو لینک نکردی
مامان آرزو
پاسخ
ای وای شرمنده ، مگه میشه ؟نمیدونم شاید فراموش کردم و شاید هم پاک شده .واقعا نمیدونم .همین الان با کمل شرمندگی و با افتخار فراوووون لینک شدید.بازم شرمنده
سونیا مامانمحمدامین جووون
16 بهمن 92 21:01
چشم حسود کور و الهی خدا تورو عزیزم از چشم حسود و بخیل و تنگ نظر حفظ کنه عزززززززززززززززززززیزم یعنی من عاشق اون تل سفید خوگلت شدم که وقتی رو موهای شما نشست خوشگلی شما اونم هزار برابر قشنگ کرده خاله جونم الهی که تاج عروسیت رو رو موهای نازت بزارن و خاله هم ببینه و کیف کنه ایشالا ایشالا ایشالا
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله مهربونم .وای که من چقدر شما رو دوست دارممنو بااین همه لطفتون شرمنده میکنید.ایشاالله عروسی گل پسرتون من خودمو حسابی خوشگل کنم و براتون قر بدم .الهی آمیییییییییین