آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

عسلم دیگه همه چیز میتونی بخوری

1392/11/20 12:23
نویسنده : مامان آرزو
536 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز ترینم ،شیرین ترینیم : دیروز 19 بهمن 1392 وقت چکاپ ماهیانت بود ساعت 5 با بابا امید رفتیم پیش دکترت شاهین نریمان و شما هم چقدر خانم بودی و همه رو نگاه میکردی و بهشون میخندیدی یه بار داشتی حسابی میخندیدی نگاه کردم ببینم کی تورو میخندونه دیدم یه آقایی نشسته و با موبایلش مشغوله و اصلا نگات نمیکنه .ولی تو همچنان براش میخندیدی .اون لحظه میخواستم حسابی بچلونمت دختر خوش اخلاق و مهربون و خنده روی من ماچخوشمزهبغل

عزیزم دیروز دکتر گفت شما همه چیز میتونی بخوری سوپ و آش و حلیم و پوره و نان و مرغ و گوشت و ماست و عدسی و خرما و بیسکوییت مادر و بیسکوییت ساقه طلایی و از میوه ها هم سیب و هندوانه و گلابی میتونی بخوری. البته همه چیز به صورت میکس  و از صافی گذشته آخه شما آرمینا بی دندون مامانتی نیشخند

البته یه سری نبایدها مثل اسفناج و سیر و بادام زمینی و بادام هندی و شیر گاو به تنهایی و نمک و مرکبات و کیوی و آناناس و توت فرنگی و طالبی و سفیده تخم مرغ (البته گفت الانم زرده تخم مرغ نخوری)وعسل و نخود و لپه و ماهی و میگو

عزیزم دیگه ما رو میبینی آب از لب و لوچهت نمیریزه و میتونیم به تو هم بدیم که مزشون کنی و من حسابی خوشحالم.

ماشالله قدت 66 شده بود که دکترت گفت ماشالله خیلی قد کشیدی اما من یه کمی نگران شدم که هم قد بابا لنگ دراز بشی و گفتم دکتر یعنی قدش 180 میشه گفت نه ولی از تو یه کم بلندتر میشه. من قدم 167 سانته یعنی چند سانت میشیسوال هروقت اینارو پیش بابا امیدت میگم میگه نگو خدا قهرش میگیره و کوتوله میشه ها !!!!منم میگم غلط کردم خداروشکر ولی خیلی بلند قد نشه.

عزیزم وزنت 8 کیلو و  نیم شده بود و خداروهزار مرتبه شکر همه چیز خوب بود دور سرتم 43 بود همه چیز عالی بود و بابت این از خدا خیلی ممنونم که تورو برام سالم و سرحال نگه میداره .شکرت خدا

خلاصه دکتر مهربونت طبق معمول کلی شمارو ناز کرد و گفت براش هر یک ساعت اسپند دود کنید.واقعا دکتر نریمان دکتر خوب و مهربون و حاذق و خوش برخوردیه .امسال بهترین دکتر اطفال شده بود و میگفتن تو اخبار نشونش دادن و جایزه گرفته.دستشم خیلی سبکه عزیزم .من همیشه تو رو میبرم  پیش ایشون و گوش شیطون کر تا حالا یه سرما هم نخوردی  و مریض نشدی چون برای مریضش وقت میذاره و همه نصیحتهای لازم و پیشگیریهای لازم رو میکنه و انقدر قشنگ همه چیز رو توضیح میده که با صحبتهاش جواب همه سوالاتتو میگیری اما مطبشون خیلی شلوغه .ولی ارزششو داره مگه نه ؟

راستی دیروز درباره سوراخ کردن گوشت که خیلی دودل بودم پرسیدم و گفت بعد 6 ماه موردی نداره گفتم آخه یه چیزایی از نظر روانشناسی میگن .گفت نه بچه چیزی یادش نمیمونه و راحت هم میشه . به خاله المیرات هم چند روز پیش گفتم گفت نه بابا تو که چند روزت بود خاله خدا بیامرزمون با سوزن معمولی گوشتو سوراخ کرد نه چیزی یادت موند و هم اینکه ازش خیلی راضی هستیو خاطره بدی نداری اما من  تو ٦ سالگی با اینکه گوشواره دوست داشتم با هزار ناراحتی و استرس رفتم گوشمو سوراخ کردم که یه خاطره بد برامه .منم دیدم راست میگه دیگه . دیشب با بابا امیدت به توافق رسیدیم اما باز می مونه یه مسئله :

من که دلشو ندارم سوالو با هر قطره اشکت میمیرم استرسنگرانناراحتدل شکسته

بابات گفت من خودم میبرمش و گوششو سوراخ میکنم منم از این پیشنهاد استقبال کردم نیشخندبه هرحال چند وقت دیگه خانم تر میشی عزیزم.لبخند

 

اینم عکس دیروزت با این فیگوری که تو خواب گرفتی:

 اینم عکس پوشک جدیدت  که دیروز گرفتم و سایز 4 برداشتم  که راحت تر باشی . دیگه مولفیکس نمیگیرم اصلا کیفیت نداره:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هلیا
20 بهمن 92 16:44
ماشالله به دخملن ازمون چشم بد ازت دور باشه خوشگل خاله . آرزو جون الان وقت خوبیه گوشاشو سوراخ کن هرچی بزرگتر بشه بیشتر اذیت میشه منم دلشو نداشتم هلیا جونی رو شش ماهگی گوششو سوراخ کردیم .فقط یه جیغ میزنه شما هم سریع نازش میکنی بوسش میکنی شیرشم میدی دیگه ساکت میشه .
مامان آرزو
پاسخ
سلام مممنون که من روحیه میدید منم به این نتیجه رسیدم ایشالله چند وقت دیگه گوشاشو سوراخ میکنم
مامی پوریا
20 بهمن 92 20:46
ورود به هفت ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله جونم
سونیا
21 بهمن 92 18:00
افرین خوشگل خاله افرین که زود زود بزرگ شدی و حالا سر سفره مامان و بابا یه عضو دیگه اضافه شد و میز غذا با وجود شما خواستنی تر و غذاهای مامان ارزو هم خوشمزه تر میشن ایشالا همیشه کنار مامان و بابا سالم و شاد بمونی عزیزززززززززززززززززم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله عزیزم بله رو میزی رو با همه چی میکشم که همشون یکهویی برن تو شکمم
سونیا
21 بهمن 92 18:03
خوشگل خاله سلام قربون اون صورت مثل ماهت که روز به روز خوردنی تر میشی دل خاله رو می بری وای که چدر مشتاقم گوشواره رو گوشای نازت ببینم و کیف کنم خانوووووووووووووومی
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله مهربونم چشاتون قشنگ می بینه .گوشواره دوست دارم اما یه کوچولو دردم میگیره دیگه