آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

اولین مریضی

1392/12/18 14:31
نویسنده : مامان آرزو
505 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ، قند و نباتم: مامان قربون اون چشمات بشه. که بیحاله و همش خوابشون میاد.

دخترم دیروز مورخ 17/12/92 وقتی که از رشت برگشته بودیم ساعت 5 صبح احساس کردم کف پاهات و دستات گرمه و بابا امید هم همین احساس رو داشت درجه دیجیتال گذاشتم دیدم زیر بغلت 35 درجه است و تب نداری . تا عصر هم بازی میکردی اما همش دلت میخواست بخوابی و از 36.5 درجت بیشتر نمیشد تا بابات ساعت 6  اومد و گفت بریم دکتر خودت . خیلی شلوغ بودو تا ساعت 10.5 تو نوبت اورژانسی بودیم که دکتر هم گفت تب نداری  و عفونتی هم تو گوش و گلوت نمیبینه ولی گفت تا 2 روز استامینوفن طعم دار که بالا نیاری بخوری اگه  بعد 2 روز تنش تب دار بود پروفن بدین و بعد دوروز بازم تب داشت آزمایش ادار بده شاید عفونت ادرای داشته باشه. بعد هم سفیکسیم بهش بدید .  سرما هم نخورده بودی و گفت شاید ویروس سرخک مانند موزاییلا (نمیدونم اسمشو درست شنیدم یانه ؟

)باشه که بعد از 3 روز بچه دونه های قرمز میزنه .گفتم مسافرتم رفتم گفت شایدم آب تو آب شده که بیحاله و چشاش حالت مریضها رو داره. تو مطبم که همیشه میخندیدی و خوش اخلاق بودی  بیحال بودی و میخوابیدی و به هیچ کس هم نخندیدی و  فقط میخواستی بغل من باشی وقتی سرتو رو سینم میذاشتی دلم آتیش میگرفت . چقدر ، مظلوم و آروم شده بودی .....

تا دکتر درجه رو بهت نزدیک کرد شدید گریه کردی و از باباامید هم ترسیده بودی و و بابات مجبور شد ببرتت بیرون و گفت با غصه آروم شدی و خوابیدی . دیشبم اصلا بغل باباامید نمیرفتی و فقط میخواستی بغل من باشی و  و بادیدن بابات گریه میکردی و بابات  غصه میخورد. الانم از صبح تب نداشتی . گاهی یه ذره گرمتر بودی اما به خاطر استامینوفن بیحالی و مدام میخوابی. و حتی داشتم با موبایل حرف میزدم دستتو دراز نکردی تا کنجکاوی کنی . خدا کنه همون آب تو آبی باشه که دکتر میگه و چیزهای دیگه نباشه . از دیدن چشمای بیحالت دلم آتیش میگیره . حالا نفهمیدیم مریضی یا نه ؟ تب داری یا نه ؟ اما اینکه بیحالی و حوصله نداری و نمیخندی و جیغ نمیزنی و ذوق نمیکنی  رو مطمئنیم و این یعنی یه چیزیت شده دیگه. حتی نازتو میکشم  نمیخندی و ذوق نمیکنی و گریه میکنی و لباتو برمیچینی درست مثل وقتی که 3 و 4 ماهه بودی و جو گیر میشدی و یکهویی ناز میکردی و میزدی زیر گریه .

امروزم نوبت آتلیه داشتی که کنسلش میکنم.

به غیر از بیحالی واکسنهات این اولین باری هست که بیحال میشی و مریض میشی.و دلم از بیحالیت خونهدل شکسته

 

تورو خدا زودتر خوب شو عسیسم . دوباره سرحال شو و شیطونی کن و یه دقیقه آروم و قرار نداشته باش .مامان طاقتشو نداره.گریهگریه درد و بلا ازت دور جگر گوشه منننننننن.

 

عزیزم :مامان حتی اگه از شیطنتات دیوونه بشه باز دوست داره سرحال باشی و همش شیطونی کنی.

خدایااااا هیچ بچه ای مریض نشهههههههههه.الهی آمممممین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ساناز
18 اسفند 92 14:36
اي بابا آرميتا جون نبينم مريض باشي آرزو جون اگه تب نداره چرا بهش استامينوفن بدي گيجش ميكنه چند روز صبر كن شايد از دندونشه تنش گرمه متين منم اينجوري بود .. شايد گوشش يا دندونش درد داره .متين 8 ماهگي دندون در آورد ..انشالا چيزي نيست
مامان آرزو
پاسخ
دقیقا گیج شده .منم به نظر شما رسیدمهمش میخوابه ولی نگران میشم خدای نکرده تشنج کنه . گاهی تنش گرم میشه. ممنون از نصیحتتون و سپاسگزارم که تجربیاتتون رو با من در میون گذاشتید. دیگه بهش استامینوفن نمیدم. دوستتون دارم خیلی زیاد
مامان ارمیتا
18 اسفند 92 14:37
عزیزم نگران نباش خوب میشه منم وقتی آرمیتا مریض میشه خیلی اذیت میشم البته بخاطراذیت شدن خودش ودرکت میکنم ولی دوباره سرحال میشه به همین زودی مطمعن باش
مامان آرزو
پاسخ
مرسی ممنون عزیزم مامانها همه یه جورن دلواپس و عاشق. مرسی که به ما سر میزنید
مامان حنانه
18 اسفند 92 18:05
عزیزم خاله فداش بشه انشالله زودی خوب میشه مامانی نگران نباش شاید میخواد دندون در بیاره
مامان آرزو
پاسخ
خدا نکنه خاله جوون خدا حافظ شما و نی نی نازتون باشه از لطفی کع بع نی نی ما دارید ممنونم خدا رو شکر خوب شد و فکر میکنم همون ویروسی بود که دکتر میگفت آخه بعد تبش کمی جوشهای خیلی ریز و قرمز از دیروز زد که از دیروز بدنش صاف شد. از محبتتون بسیار ممنونم
مامان هلیا
19 اسفند 92 9:54
جونمممم عزیز خاله نبینم ناخوشیتو انشالا زودتر خوب میشی. آرزو جون نگران نباش احتمالا از دندوناش باشه زیاد لباس تنش نکن ایشالا دوباره آرمینا نازدونمون سرحال شه. آخ که درکت میکنم بیشتر از اونکه بچه اذیت شه مامان اذیت میشه نمیتونه مریضیو بیحالیه بچه رو ببینه خدایا خودت مواظب فرشته هات باش.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی اعظم جووون خدا نگهدار دخمل ناز شما هم باشه . خدا رو شکر خوب شد . واقعا یه لحظه هم نمشه بیحالیشونو تحمل کرد. از لطفتون ممنونم
قالب و تقویم کودکانه
20 اسفند 92 13:08
سلام گلم من در حال حاضر نمونه دندونی ندارم ولی با اطمینان به کارم میتونم بگم شما سفارش بدید من براتون طراحی میکنم و تست میفرستم خوشتون نیومد تغیرات ایجاد میکنم چون بچم یه ماهشه وقت ندارم که فقط برای نمونه زمان صرف کنم و طراحی کنم. کلیپ هم چون حجم نمونه هام خیلی بالاست نمیتونم اپلود کنم
مامان آرمیتا
21 اسفند 92 16:36
سلام آرزو جون دختر نازمون آرمینا جون خوب شدن [
مامان آرزو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که نگران آرمینا بودید بله خدا رو شکر خوب شد. خدا هیچ بچه ای رو مریض نکنه و نگهدار تموم فرشته های زمینی باشه
ساناز
22 اسفند 92 23:45
آرزو جون ممنون از حضورت و نظر قشنگت بهتره ديگه آرمينا كوچولو از دندونش بود انشالا سال جديد سالي پر از شادي و سلامتي براتون باشه