آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

چهارشنبه سوری

1393/1/5 14:59
نویسنده : مامان آرزو
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازم این اولین مطلبیه که در سال 1393 برات مینویسم تو پست قبلی گفتم که از 26 اسفند 1392 تا 4 فروردین 1393 به اینترنت دسترسی ندارم.و امروز صبح 5 فروردین اومدم تا برات جبران کنم.

عزیزدلم چهارشنبه سوریت مبارک ایشالله تو این سال جدید شاد و سلامت باشی.

روز چهارشنبه منو شما با مامان ماری رفتیم بیرون و بابام  با اینکه با ماشین مامان ماری رفته بودیم نگران بود و با اصرار ایشون ساعت 8 شب برگشتیم و بچه های کوچه از رو آتیش پریده بودند و ما دیر رسیده بودیمناراحت

بابام زحمت کشید و برات دوباره  تو کوچه آتیش به پا کرد و هم با مامانم و هم با بابام از رو آتیش پریدی و خوندی:

«سرخی تو از من , زردی من از تو»

اولین چهارشنبه سوریت رو هم دیدی عزیزم ایشالله 1500 تای دیگه رو هم ببینی عسلکم

اینم فشفشه ای که مامان ماری به افتخار شما روشن کرده بود:

قربونت برم من آتیش و بچه ها رو باتعجب نگاه میکردی خیلی برات جالب بود:

شما و بابا جونت:

شما ومامان ماری:

قربون چشات بشم من که اشک آلود شده بود:

دوستت داریم آتیش گرم و زیبای خونه ما

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)