آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

خرید سیسمونی

1392/4/18 15:19
نویسنده : مامان آرزو
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم سلام شکلاتم و دختر عزیزم مامان قربون اون دست و پای کوچیکت بشه که چه لگدای شیرینی میزنی. عزیزم دیگه جات تنگ شده وقتی میزنی بد میزنی اما یرای مامانت خیلی شیرینه. تو هم خوب میدونی که مامانی چقدر دوست داره تا دلواپست میشم از خواب پامیشی و برای مامانت دست و پا میزنی. عزیزم دوست دارم تمام این خاطرات شیرین حرکاتت و دست و پا زدنات تو ذهنم بمونه . دلم میخواد تمام خاطرات همراهیت تو ذهنم بمونه. میدونم این یه ماهم سپری میشه و تو میای تو بغلم و اینقدر مشغول مراقبت از تو میشم که اصلا یادم میرم یه زمانی تو دلم بودی> برای همین دلم میخواد هیچ کدوم از این لحظات رو از دست ندم و یادم بمونه. ولی با این حال دوست دارم زمان هرچه زودتر سپری بشه. عزیزم خیلی وقتها به تو فکر می کنم احساس میکنم که چقدر قلبم بیتابته! دختر قشنگم ، عروسکم مامان دیروز تونست خرید سیسمونیتو تموم کنه. وای که چقدر دلم از دیدن وسایل کوچیک و لباسهای یک وجبیت ضعف میره!چقدر شما زیبایی عزیزم. دخملم مامان تنبلت هنوز برات اسم انتخاب نکرده. وای که چه وظیفه سختیه! دوست دارم اسمی برات انتخاب کنم که بهش افتخار کنی و بهم بگی که از اسمت راضیه . البته بابات یه اسم پیشنهادی مامانو گرفته و ول نمیکنه. اما من با اسم آرمینا راضی نیستم !چون مامان ماریت اول اسم منو میخواست بذاره ارمینا که شد آرزو. به هر حال به سختی و جدیت دنبال یه اسم قشنگم کلافهسوال. امیدوارم موفق بشم. حالا ببینیم اسم شما آرمینا میشه یا یه اسم دیگه گلم. شیرینکم فردا ماه رمضون شروع میشه و مامانی نمیتونه روزه بگیره امابابات میگیره . عروسک قشنگم یادت باشه تو این ماه عزیز برای همه دعا کنی برای خوشبختی و سلامتی همه آدمها سلامتی خودت و خانوادت. تو عزیزکم نزدیک ترین فرشته به خدایی. عزیزم وقتی مامان برات قرآن میخونه با جون و دل گوش بده . عزیزم دوست دارم هرچه زودتر این یه ماه هم سپری بشه و بیای تو بغلم. من . بابات برات حسابی بیتابیم. گل قشنگم مامان بی صبرانه منتظرته. خیلی مراقب خودت باش خوشگلم. بووسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسین جون
18 تیر 92 15:30
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
مامان حسین جون
18 تیر 92 15:31
در آخرین روز ماه شعبان برای شما و نی نی نازتون آرزوی سلامتی دارم