آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

روز مادر با مادرم 31/1/1392

1393/1/31 11:15
نویسنده : مامان آرزو
465 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مادر روسریت رابردار، تا ببینم بر شب موهایت،چند زمستان برف نشسته است ،

تا من به بهار رسیده ام.....

 

این قطعه تقدیم به مادر مهربونم:

 

مادر عزیزم :

تو را از آن روز كه بند بند وجودم به هستی تو بند بود ، از آن روزی كه طپش قلبت تنها صدای آرام بخش دوران تنهایی من بود. از‌آن هنگام كه كار هر صبح و شام من شمردن نفس های پر مهرت بود ، می شناسم.

 

مادر مهربونم روزت مبارک

 

عزیزدلم امروز روز بزرگیه ، روز تنها فرشته ای که هرگز ازمهربونیش و معصومیتش کم نمیشه تنها فرشته ای که همیشه برای دیگریه تا برای خودش. و مقامش از فرشته بالاتره چون فرشته ذاتا نمیتونه بی رحم باشه ولی مادر انسانه ولی اختیاری همه وجودسش قلبه و من چقدر خوشحالم که امروز یکی از همون فرشته هام . و خیلی خیلی خوشحالم که مادر بالاتر از فرشته ام پیشمه و هم اینکه سایش بالا سرمه. گرچه من که با بارداری فقط 18 ماهه که مادرم ، اصلا با مادرم که با 30 سال و  ماه با 9 ماه بارداری مارمه قابل مقایسه نیستم ، مادر برای داشتن و بالیدن من چه زجرها که نکشیدو چه خون دلها که نخورد.

عزیز دلم من دختر خوبی برای مادرم نبودم و نیستم و نخواهم بود اما اون قلب بزرگی داره و منو با همه بدیهام دوست داره و منو میبخشه. اینو خوب می دونم که مادرم بهترین مادر دنیاست. عزیزم امسال من خیلی خوشحالم چون الان که دارم این پست رو برات مینویسم مامان مهربونم از روز جمعه اومده و امروز تو این روز بزرگ پیشمه و میتونم دستای مهربونش رو ببوسم. مامان ماری مهربون از روز جمعه اومده تا فردا که میرم سر کار با شما بیاد مهد و اونجا بشینه تا شما عادت کنی .عزیزم به خاطر حضور مادرم دلم آرامش بیشتری داره و خیالم یه کمی راحت تره.مادر چه نعمتیه !!!!!!!

خدایا برای داشتن این نعمت بارزش ، مادر مهربونم:

هزاران بار به تعداد  تپش قلب تمام مادرهایی که وجود داشته اند و دارند و خواهند داشت:

شکر ،شکر ،شکرت

 

خدایا قسم به بزرگیت :

 هیچ بچه ای ، هیچ وقت مریضی مامانش رو نبینه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان حنانه
31 فروردین 93 12:08
ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک
مامان آرزو
پاسخ
سلام عزیزم ایشالله 150 سال دیگه حنانه جون این روز رو بهتون تبریک بگه
سونیا مامانمحمد امین جووون
31 فروردین 93 13:01
فقط اومدم عرض کنم: روز مادر رو خدمت شما و مادر گرامی تون تبریک عرض میکنم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی دوست عزیزو مهربانم ایشالله 150 سال دیگه مادر باشی عزیزم