آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

جشن دندونی آرمینا جوون

1393/3/20 0:01
نویسنده : مامان آرزو
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم 

دخترک عزیزم دلبندم با تاخیر و به اصرار مامان ماری برای برپایی جشن دندونی و اجرای رسومات گیلکی روز 5 شنبه 16 خرداد 93 یه جشن کوچیک خانوادگی تو رشت ،خونه مامان ماری گرفتیم تا این روز هم برات ثبت بشه گلکم

چون روز رحلت امام خمینی بود نتونستم برات کیکی که در نظر داشتم رو سفارش بدم و رفتیم از ویلانچ یه کیک گرد گرفتیم و روش یه برچسب دندون چسبوندم

میخواستم این کیکو سفارش بدم:عصبانیگریه

که شد این :خندونک

جشنمون خیلی کوچیک بود و فقط برای برگزاری رسوم مامان ماری و گرفتن جشن دندونی برای شما دردونه بود و آش دندونی هم تو این روز برات نپختیم که بریم خونه مامان بابا امیدت برات بپزیم که رسم مامان نجمه شما که فقط پخت آشه هم به جا آورده باشیم.

این ریسه ها رو هم از سایت مامان محمد متین جوون دانلود کردم و با هزار زحمت با paint تغییرش دادم و به خاطر شما هر سختی و زحمتی شیرینه عسلم . دایی امیدتم هم روی روبان چسبوند.

اینم بادکنکها:

اینم نمای کلی تزیینات:

برگه یادگاری :

تاج ملکه جشنمون:

قبل شروع جشن شما تو یه خواب ناز بودی:

اینم شما عروسک خانم محفل:من فدای دست زدن شما بشم. برات شعر معروف مامان ماری رو کهه خیلی دوست داری و باهاش دست میزنی و میرقصی و میخندی(آرمینا گل گلپاره   آرمیناگل گهواره ) رو میخوندیم و شما هم دلبری میکردی:

 

مامان فدای خنده های عسلی شما :

تو رشت رسمه که یه پارچه پهن میکنن و یه وسیله به عنوان نماد یه شغل رو پارچه میذارن و بچه روبروی وسایل چیده شده ، میشینه و هرچی که برداره معتقدن شغل آیندشه و رو سرش برنج سرخ کرده

یعنی این :

می پاشن و بعد پارچه رو بیرون از خونه میتکونن که کفترها بخورن و نی نی دندوناشو راحت تر در بیاره

 ما برای شما دستگاه فشار سنج برای شغل پژشکی ، ماشین حساب برای بانک و تجارت ،شونه برای شغل آرایشگری و مداد برای طراحی و مهندسی و قیچی برای خیاطی و خودکار برای معلمی رو گذاشتیم.

شما رو رو سفره نشوندیمو شماهم هم بلافاصله دستگاه فشار سنج رو بر داشتی و ما از ذوقمون حسابی جیغ زدیم انگار که جواب آزمون کنکورت اومده و پزشک شدی قه قههالهی مامان برات بمیره و فکر کردی دعوات میکنیم و زدی زیز گریه:

قربون بغضت بشم من که بعد آروم شدی و دست از سر دستگاه برنمیداشتی و با بغض داشتی باهاش بازی میکردی:

اینم برات نگه میداریم برای آینده که وسیله کارته دکتر مامان:زبان

شما از پارچه و دستگاه دل کندی:

اینم فشفشه و کیک و واکنش جالب شنا به فشفشه:

قربون ذوق کردنت :

اینجا هم خوابت میومد :

دایی و زن دایی شما زحمت کشیدن و برات یه انگشتر خوشگل خریدن و خاله المیرات هم یه دستبند قشنگ و مامان ماری 50 هزار تومن پول نقد و بابا جونتون هم بلز و چند تا اسباب بازی دیگه به درخواست من برات خرید آخه بابا امید شما میگه برای اسباب بازی زوده اما فکر کردم خیلی دلت میخوادو به بابام گفتم قبول کردند. من و بابات هم برات گردنبند اسمت رو گرفتیم که مبارکت باشه و دست همه درد نکنه. ایشالله جبران کنیم . خوب میشد بازم مهمون میگفتیما!!!!!چشمک

بعد مراسم بلافاصله شام رو خوردیمو و شما هم خوابیدی

جشن ساده و خودمونی دندونیتون برگزار شدو یه باری از دوشم برداشته شد

مبارکت باشه عزیزم ایشالله هزار ساله شی گلکم و همیشه دندونات سالم تو دهنت بدرخشه و آینده هم موفق و نامدار شی

خدارو شکر بعد مدتی پستت عکسدار شد و از لطف همه دوستانی که تو این مدت سراغ عکسهاتو میگرفتن ممنونم وامیدوارم همیشه سالم و خوشبخت باشن. فقط مونده بگم که :

 

دوست دارم فراوووووووووونبوس

 

خدایا شکرت فراووووووووون

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان زری
21 خرداد 93 14:30
سلام الهی خاله قربونش بره مرواریدت مبارک ناز دونه من دوستتت دارم
مامان آرمیتا
27 خرداد 93 11:03
عزیزدلم چه خانمی شدی هزارماشاالله چقدر بزرگ شدی جشن جالب وقشنگی بود مبارکت باشه عزیزم مامانی چرا دختر ما روترسوندید اللهی
مامان آرزو
پاسخ
سلام مرسی عزیزم . والله چی بگم از بس خجسته ایم دیگه
مامان اعظم
28 خرداد 93 21:44
ای جونمممممممممممم عزیزم چقد خانم شدی دلمون واست یه ذره شده بودعزیزم در اومدن مرواریدهای قشنگت مبارک خاله جون خانم دکتر شدی آفرین دختر باهوش. همیشه سلامت و شاد باشی.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله امون از دست مامانم اینا ببین دلشون به چه چیزایی خوشه منم فقط خواستم خوشحالشون کنم
مامان اعظم
28 خرداد 93 21:46
سلام آرزو جون به به چه جشن خوبی شده بود معلومه حسابی به آرمینا جون خوش گذشته تو جشن همه عزیزاش بودن انشالله همیشه سلامت باشه دختر نازمون. شما هم زحمت کشیدید خسته نباشید.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از لطفت مثله جشن باشکوه هلیا نازمون که نیست .
مامانی
31 خرداد 93 9:10
مبااااااااااااااااااااارکت باشه عزیزم
مامان
1 تیر 93 8:10
دست مامان ماري درد نكنه، مباركت باشه عزيزمايشالا جشن عروسيت خانوم خشگله
مامان آرزو
پاسخ
یه دنیا ممنون . ایشالله همیشه به جشن و شادی برای همه به خصوص شما
شیما مامان شاهین کوچولو
3 تیر 93 23:53
مروارید جدیدت مبارک دکتر کوچولو وووویییییی قربونش بشم دلم واسه روی ماهش تنگ شده بود مامانی به سلامتی کامپیوتر درست شد دیگه تو پستای بعدی ایشاله با عکسای خوشگل بیا
مامان آرزو
پاسخ
سلام مرسی عزیزم بله کامپیوتر درست شد امون از این همه گرفتاری زیاد فرصت ندارم اما اینقدر علشق شاهین عسلیم که هرروز باید روی ماهشو ببینم .