آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

4 دست و پا رفتن از تاریخ 11 تیر 1393

1393/4/14 19:39
نویسنده : مامان آرزو
599 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل من الهی مامان فدات بشه که همیشه مامان رو به آرزوهاش میرسونی درسته که یه کم دیر به فکر دل ما افتادی اما با 4 دست و پارفتن وجودمون رو غرق شادی کردی . آخ که چقدر با نمک میشی دست و پا کوچولو . از 10 ماهگی رو باسن خیلی بانمک جلو میرفتی اما الان 4 دست و پارو یاد گرفتی و از هردو هنرت برای جلو رفتن استفده میکنی اما من عاشق 4 دست و پارفتنتم . ازت ممنونم عزیزکم . درسته حسابی خوشحالیم و خیلی بانمک همه جاسرک میکشی اما حسابی خطرناک شدی و همش باید دنبالت بدوئیم همه جا سرک میکشی و همه جا دنبالم میای . همه چیزهای خطر ناک رو جمع کردم .  اما 4 دست و پارفتنت خیلی بانمکه یه زانوت رو میذاری زمین و پای چپت رو از قسمت کف میذاری زمین بعد چند قدم کاملا 4 دست و پا میری، یعنی یه زانوت رو میذاری زمین و   زانوی دیگت رو بالا میگیری  کلی از تماشات لذت میبرم  . هنوز فرصت نکردم از این حالتت یه عکس درست و حسابی بگیرم . سر فرصت ازت عکس میگیرم گلکم.زانوت رو فرش قرمز میشه که میخوام برم برات زانوبند بگیرم تا پاهای نازت آسیب نبینه گل قشنگم

اینم سرک کشیدن تو گاز و بازی با آینه گاز:

یه عالمه میبوسمت عزیز دلم

 

شکرت خدایا که یه نی نی سالم و بانمک نصیبم کردی

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان زری
15 تیر 93 4:48
سلام واقعاکه دخترت بوسیدنی و بانمکه خدا حفظش کنه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی و بسیار ممنون از لطفتون خدا نگهدار گل ناز زندگی شما هم باشه
سونیا مامان محمد امین جووون
15 تیر 93 14:59
ارمینا خانومی سلام خوشگل خاله چهار دست و پا رفتنت هم مبارک ایشالا زود زود پاشی مثل محمد امین جونم راه بری تا مامان و بابا با دیدنت کیف دنیارو ببرن راستی عزیزم دیگه به ما سر نمیزنیدا اما من و پسملی به یادتون هستیم همیشه
مامان آرزو
پاسخ
سلام سونیای عزیزم . شرمنده شما و پسملی این چند وقته حتی فرصت نمیکنم به وب آرمینا سر بزنم دلم براتون یه ذره شده ببخشید عزیزم آفرین به گل پسملی که راه میره آریمنا جون که فقط پامیشه و جایی رو مگیره راه میره و مستقل راه نمیره
شیما مامان شاهین کوچولو
20 تیر 93 18:50
ای جووووونم تپلی من مبارک باشه دیگه دتری واسه خودت خانومی میشی مامانی عکسای بیشتر از دخملمون بزار. یه دونه عکس که ما تخلیه نمیشیم
مامان آرزو
پاسخ
سلام خاله مهربونم . خیلی ممنون از این همه لطفی که به من دارید . مامان قول داده تنبلی رو بذار کنار و عکسهای بیشتری بذاره . شاهین جونو ببوسید
خاله المیرا
1 مرداد 93 11:10
فوضول خاله
مامان آرزو
پاسخ
اوا خاله جوون فضول چیه کنجکاوم منننننننن