آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

نوروز 1393

1393/1/5 11:54
نویسنده : مامان آرزو
363 بازدید
اشتراک گذاری

بهار زیبا و باطراوت من : خدا مهربونی کرد و من بهترین عید نوروز و بهترین تحویل سال و شما اولین بهار زندیگیت رو تجربه کردی.

خدا رو هزاران بار شکر گل قشنگ و نازم

 

دختر قشنگم :من خونه بابام بودم و با کمک مامان ماری یه سفره کوچولو گذاشتیم و حضور سبز و بهاریت زیباییشو دو چندان کرد.

 اطمینان دارم که میدونی : 

 

  اولین و  بهترین و سمبل ترین سین هفت سین ما بودی:

 

 

مبارک بادت این سال و همه سال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرين
5 فروردین 93 12:03
اگر چه يادمان مي رود که عشق تنها دليل زندگي است اما خدا را شکر که نوروز هر سال اين فکر را به يادمان مي آورد. پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی از پیام تبریکتون سالتون پر از شادی و سلامتی
سونیا مامان محمد امین جوون
17 فروردین 93 20:08
عزیز دلبر خاله اولین نوروز زندگیت مبارک با تاخیر ایشالا10000عید این چنینی با مامان و بابای گلت ببینی
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله جونمتمام زندگیتون به شادی و سلامتی و خوشبختی سپری بشه و زندگیتون طولانی و بابرکت باشه