آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

اولین دریا و ساحل و اولین مایو -روزدوم سفر آنتالیا-7//1/1393

1393/1/13 11:10
نویسنده : مامان آرزو
535 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم روز دوم بعد ناهار شما مایوتونو پوشیدید که بریم کنار دریا و استخر و اطراف ساحل هتل بگردیم . این اولین باری بود که میرفتی کنار دریا و دیدن دریا برات جالب بود و صدای آروم موجها رو که میشنیدی برمیگشتی و نگاه میکردی و شنها رو هم خیلی دوست داشتی و میخواستی بخوریش. هلاک شدیم تا سرتو بالا بگیری و ازت عکس یگیریمکلافه

 

شما و بابا امید .از اون بالا هم داشتی شنها رو نگاه میکردی :

ما اینجوری آفتاب میگیریما:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما مامان شاهین کوچولو
15 فروردین 93 20:52
وایییییی خدای من چ جیگری شدههههههههههههه خیلی مایو بهش میاد... مامانی تو رو خدا به فکر ما هم باش... میخوام گازش بگیرم یعنی اون دست و پاهای تپلش منو دیووووووووونه کرده شاهینم وقتی اندازه ارمینا جون بود رفته بودیم دریا میخواست شنها رو بزاره تو دهنش.... دقیقا دست و پاه6ش هم مثل ارمینا بووووودوود... اما الان دیگه اب شدههههههه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی لطف دارید من که عاشق تاج سری شما هستم آرمینای من که خوردنی تر از شاهین جوون شما نیست. هزار ماشالله خیلی خوردنیه
سونیا مامان محمد امین جوووون
17 فروردین 93 21:03
یعنی من عاشق اون ژستت شدم وقتی داری حمام افتاب میگیری بخورمت عزیززززززززززم قول بده حتما با این مایو به سرعین و اب گرماش تو شهر مام سر بزنی درسته مثل ترکیه نیستا اما جون میده ابتنی کنی تو استخرای اب گرم هاش
مامان آرزو
پاسخ
نخیر نفرمایید خاله هیج جا آبگرم سرعین نمیشه . اینو مامانم میگه .وقتی گفتید دل مامانم حسابی هوایی شد برای سرعین آخه زیاد میومدو خیلی هم بهش خوش میگذشت . مامان میگه هیچ جای دنیا آبگرمهای اردبیل رو نداره. بعللللللللللله