آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

دلبرکم 9 ماهگیت مبارک

1393/2/1 17:50
نویسنده : مامان آرزو
592 بازدید
اشتراک گذاری

عشق یکی یه دونه من نهمین ماهگردت مبارک

 

 

 

عزیز دل من نهمین ماهه که خونمون رو پر از برکت و شادی کردی

 


دخترم نهمین ماهت تموم شد و وارد ده ماهگی شدی

 

دیشب که روز مادر بود و برات با کیکی که گرفته بودم برات یه جشن کوچولو گرفتیم مامان ماری هم تو این جشنمون بود و جشنمون پر برکت شده بود مامان حواس پرتت به جای اینکه برات شمع عدد 9 بخره 8 خرید و بعد شام فهمیدیم اشتباه کردم و داییت اونو به شکل 9 برید و درست کرد .ازت عکس گرفتم ولی چون کامپیوتر رو خراب کردی تا یه مدت که ویندوز رو آقای میرزایی دوست بابات عوض کنه از عکسهای ناز یادگاریت خبری نیست ومامان آرزو از این بابت خیلی ناراحتهگریهدل شکسته

عزیزدلم 9 ماهگیت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مهدی
2 اردیبهشت 93 18:22
امیدوارم همیشه شاد وزنده باشی خانوم کوچولو
مامان هلیا
6 اردیبهشت 93 7:58
سلام آرزو جون خوبید؟ آرمینا جونم چطوره؟ حالا که رفتید سرکار با مهد کنار اومده؟ راحت هست؟
مامان آرزو
پاسخ
سلام عزیزم چاره ای جز تحمل نیست دیگه ولی خداروشکر همه چیز خوبه . هلیا نازم رو برام ببوسید
شیما مامان شاهین کوچولو
7 اردیبهشت 93 11:25
9ماهگیت مبارک تپلی من وای مامانی زودتر عکسهای دخملمونو بزار دیگه دلم واسش یه ذره شدهههههههههه
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله مهربونم فعلا که زدم پدر لپ تابو در آوردم آخه مامانم همش سرگرم تماشای شاهین جوون بود منم حسودیم شد دیگه
مامان ارمیتا
8 اردیبهشت 93 0:05
عزیز خاله ماهگردت مبارک امیدوارم به مهدت عادت کرده باشی خوشگلم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی خاله جوون چاره ای نیست باید قبول کنم تو یه ساعاتی از مامان خبری نیست . خدا شما رو برای آرمیتا عسلی حفظ کنه
مامان آرمیتا
11 اردیبهشت 93 11:00
سلام عزیزم معلومه کلی خسته میشین کم پیداشدین رفتن سرکار ومهدوودلتنگی برای آرمینا جون امیدوارم شما رو اذیت نکنه دل ما برای آرمینا جون تنگ شده عکس جدید فراموش نشه
مامان آرزو
پاسخ
سلام مهربونم ممنون که به فکر ما هستید بله یه کم وقت کم میارم اما شکر همه چیز خوبه . عکسو نگید که اشکم در میاد این دختری جیگر لپ تابو درآوردهآرمیتا پرنسس رو برام ببوسید