آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

اولین سپندار مذگان

1392/12/7 17:02
نویسنده : مامان آرزو
809 بازدید
اشتراک گذاری

گل سرخ زیبای من ، آرمینای عزیزم : روز عشق و دوستی مبارک

                                           

 

عزیزم امسال اولین سالیه که روز عشق و دوستی رو کنار ما هستی و توصیف خوشحالی بینهایت ما کار سختیه .ببخشید که چند روز دیرتر این روز رو تو خاطراتت ثبت میکنم چون هم نی نی سایت زمانی که میومدم برات بنویسیم قطع بود و هم کمی سرم شلوغ بود و هم اینکه همه جا میگن 29 بهمن روز سپندار مذگانه  و لی استاد من میگفت در این مورد تحقیق شده و روز 5 اسفند روز عشق ایرانیه . بابا امیدتم که این وسط ولنتاین رو قبول نداره که هیچ ،میگه روز عشق ایرانی هم برای اینکه ایرانیها کم نیارن برای خودشون درست کردن و من قبول ندارم. حالا ما موندیم این وسط بلا تکلیف! به نظر منم که همه روزهای من با تو روز عشق ودوستیه و هر روز، روز عشق ورزی به تو فرشته کوچولویه.عاشقتممممممممممممممممممم

 

 

 

 عاشقتممممم تنها عشق مشترک مامان آرزو و بابا امید

 

 

 

 عشق پاک و زلال : دوستت دارم همیشهههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نی نی شیطون
7 اسفند 92 16:50
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای خدا تنگ شده ... خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم... دلم برای کودکیم تنگ شده ...
مامان هلیا
7 اسفند 92 21:52
عزیزم انشالا همیشه با آرمینا جونی عشقتون مستدام باشه ودر کنار هم از زندگی عاشقانه لذت ببرید.
مامان آرزو
پاسخ
ممنون از دعای خیرتون همنراه مهربون همیشگی ما
مامان حنانه
9 اسفند 92 19:38
خوشبختی نگاه خداست دعایت میکنم:خداوندهرگز چشم ازتوبرندارد.
سونیا مامان محمد امین جووووون
10 اسفند 92 0:00
سلام ارزو جون روز عشق ورزی و مهر ورزی بر شما و اقای محترمتون مبارک و عشق و مهرتون تا ابد جاوید و پایدار باشه راستش برا بابای محمد امینم این قضیه صادق هست و نه ولنتاین رو فبول داره نه ................ ممنون از این که به یاد ما هستین محمد امینم ماشالا بهتره و سلام مخصوص میرسونه سیب سرخ خاله (ارمینا جون) رو ببوسین
مامان آرزو
پاسخ
سلام دوست خوب و مهربونم آره والا آخه این مردها رو چی به احساس یه تبریک خشک و خالی هم نمیکنن که مثلا دلمون خوش باشهتا میگی هزار جور دلیل خنده دار میارنمردن دیگه چه انتظاری میشه ازشون داشت