آرمینا جون  آرمینا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

آرمینا جون دلیل زندگیمون

دختر کارمند مننننننننن

1392/12/13 15:00
نویسنده : مامان آرزو
705 بازدید
اشتراک گذاری

دختر 7 ماه و 13 روزه ی من امروز با رفتن به محل کار مامان آرزو به طور رسمی یه کارمند کوچولو شدیخنده

امروز ساعت 9 یکی از همکارام خانم بزی تماس گرفت و گفت تمام مناطق 22 گانه شهرداری تهران در ب در تواند .پاشو بیا فرم تسویه حساب قرارداد خدمات اداری شهر رو امضا کن . امروز روزآخره !منم گفتم چرادیروز که امید اومد سبد آجیل عیدمو از رفاه بگیره بهش ندادند که فرم رو بیاره من امضا کنم امروز هم تحویلشون بده و به شوخی گفتم حالا که ابنجور شد منم نمیام و امضا نمیکنم تا همه در بدر من باشن . گفت بابا تا همه کارمندهای شهرداری امضا نکنن پول رو نمیریزن به حسابمون .ما پولمونو میخوایم.(آخه آخر هرسال همه کارمندهای قراردادی تسویه حساب می کنند و پول مرخصی های استفاده نکردشون و سنوات اون سال رو میگیرن و یک قرارداد جدید امضا میکنن )

منم موندم ساعت 9 صبح به کی پناه ببرم که نگهت داره . کاش اینجا حداقل مامان من یا بابات پیشمون بودند . تو این شلوغی آخرسال بانک و شهرداری نه  از بابا امید ونه از دایی امیدت میتونستم تقاضا کنم بیان نگهت دارند .هیچی دیگه باید با هم میرفتیم  و بابات هم گفت تو رو ببرم و با ماشین آژانس برم که اذیت نشیم.

دوست نداشتم تو مرخصی زایمان اون هم با تو کوچولو برم اداره. و تا حالا هم کارهای زیادی پیش اومد ولی از رفتن طفره میرفتم و تمام کارهاشو بابات برام انجام میداد آخه بابات همه همکارامو میشناسه و ارتباط خوبی باهاشون داره و کاری داشته باشه براش انجام میدن و چون کارمندهای شهرداری تو بانک شهر حقوق میگیرند و حساب دارند یه جورایی بابات رو بیشتر از من میشناسن و  بعضی هاشون که منو به نام فامیلی بابات میشناسن.

 هوا هم گرم و آفتابی بود و رفتیم و امروز آخرین تسویه حساب قراردادی بودنم رو امضا کردم و از امروز کارمند رسمی به حساب میام. حکم رسمیم چند وقت پیش  اومده بود ولی با این تسویه می شد با اطمینان گفت کارمند رسمی شدم  و دیگه از شرکت قراردادی حقوق نمیگیرم و به امید خدا پول مرخصی ها و سنوات هر ساله من  برای  زمان بازنشستگیم ذخیره میشه . و امنیت شغلیم هم بیشتر میشه. خدارو شکر .

اونجا هم  همکارام حسابی نازت کردند و شما هم بهشون میخندیدی و حسابی تو رو اینور و اونور می بردند و تا زمانی که منو نمیدیدی تو بغلشون آروم بودی. وقتی منو میدیدی خودت رو به سمتم پرت می کردی و برای اینکه بیای بغلم نق میزدی.

 داشتم میبردمت  ادراه خوابت میومد و اونجا یه کم نق زدی و تو بغلم 5 دقیقه خوابیدی و سرحال شدی. همکارام کلی کیف کردند از اخلاق و لبخند شیرین و ملوسیت . بعدش هم بابا امید اومد دنبالمون و اومدیم خونه. چون کلید دروازه رو نداشتم وگرنه تو این همه شلوغی مزاحمش نمیشدم.

انقدر دور و برت شلوغ شد و اینور اونور بردنت که نشد تو محیط اداره ازت عکسی بگیرم .و برات یادگاری بذارم ولی اومدیم خونه یه چند تا عکس ازت گرفتم :

 

 عزیز دلم :

اینم اولین روزی که اداره میری

و اولین روز کارمندی شما

قلبقلبقلب      قلبقلبقلب      قلبقلبقلب       قلبقلبقلب      قلبقلبقلب     

 خیلی دوستت دارم و خدارو هزار بار شکر که تو رو به من داده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان هلیا
14 اسفند 92 11:28
جونممممم ماشالا به این دختر خوش تیپ خوشملمون. خوش بحال کارمندای مامانی که شمارو دیدن ما که شمارو از نزدیک نمیبنیمولی بازم خوبه عکسای نازتو میبینیم.
مامان آرزو
پاسخ
خاله جوون با این همه لطف من فقط اینجوری میشمااااااااااا
شیما مامان شاهین کوچولو
14 اسفند 92 12:46
ای جووووووونم من عاشق این دخمل گرد و تپلی شدم خیلی نازهههههههه... اوووووووف اگه پیشم بود که یه گاز گنده از اون دستو پاهای تپلش میگرفتم خدا حفظش کنه عزیزم این عکس تو دستشویی خیلی نازههههههههه فقط باید بخو ریش
مامان آرزو
پاسخ
خیلی خیلی ممنون خاله جوون خیلی لطف دارید مامانم که عاشق شاهین کوچولوی شماست همش میگه ماشالله چه پسمل ماهیه چه تاج سریه.کم کم یه کوچولو حسودیم میشه
شیما مامان شاهین کوچولو
14 اسفند 92 12:55
من این دخمل خوشگلو لینک میکنم تا زود زود بیام ببینمش
مامان آرزو
پاسخ
سلام باعث افتخاره خیلی ممنون از لطفتون
سونیا مامان محمد امین جوووون
14 اسفند 92 22:30
ای خدا چه دخملی عروسک بانمکی چه دخملی قشنگتر از شاپرکی چشم بد ازت دور خوشگلم بوس بوس بوس یه عالمه
مامان آرزو
پاسخ
ماشالله به خاله شاعر و مهربونم چقدر من با این تعریف و تمجید و لطفهای شما کیف میکنم و لوس میشم. دوستتون دارم یه عالم
ساناز
17 اسفند 92 23:51
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
18 اسفند 92 12:17
درود خیلی ممنون از پیام تبریکتون ماشالله دختر نازی دارید خدا حفظش کنه
مامان آرزو
پاسخ
خواهش میکنم و لطف دارید